ثروتم را مدیون فعالیت در حوزه توت فرنگی هستم!

ثروتم را مدیون فعالیت در حوزه توت فرنگی هستم!

شاید حتی تصورش برایم سخت بود که روزی می توانم با فعالیت در یک حوزه سودمند همچون توت فرنگی به ثروت زیادی دست یابم. خدا را شکر که مرا در مسیر صحیح ثروت قرار داد و توانستم کسب و کاری را برای خود ایجاد نمایم که علاوه بر خودم چندین نفر را نیز به درآمد خوبی برسانم. در ادامه همراه من باشید تا بیشتر با این محصول پر سود آشنا شوید.

توت فرنگی وحشی

گیاهان پر فایده ای از دل زمین بیرون می آیند که توت فرنگی وحشی می تواند به صورت خود رو باشد و نیاز به مراقبت آن چنانی نداشته باشد.

شیوه ی رشد آن به گونه ای می باشد که نیاز به دخالت انسان ندارد و خودش رشد می کند و تنها نیازمند برداشت می باشد.

در بخش تولیدات مواد غذایی از این محصول بسیار استفاده می شود. یکی از بخشهایی که می توانیم به ان اشاره کنیم تولید مربا می باشد که برای خوردن صبحانه عالی می باشد و افرادی که اشتهای زیادی به خوردن خوردن وعده ی اولیه ندارند می توانند آن را به همراه دیگر مواد مکمل مانند کره و غیره امتحان کنند.

نمونه ی دیگری که درباره ی توت فرنگی می توانیم بگوییم تولید کمپوتهایی است که به شما این اجازه را می دهد تا در یک روز گرم تابستانی خود را خنک کنید.

توت فرنگی وحشی

توت فرنگی ارگانیک

همانطور که گفتیم یکی از میوه ‌های بسیار خوشمزه در فصل تابستان توت‌ فرنگی ارگانیک است که عده ای آنرا خشک می کنند تا در فصل پاییز و زمستان هم از آن استفاده کنند.

این میوه خوش‌ طعم در حالت تازه و هم خشک شده همچنین مربای خانگی توت فرنگی دارای درصد بسیار بالایی از فیبر می ‌باشد که موجب کمک کردن به کاهش وزن می ‌شود و علاوه ‌بر آن هضم غذا را آسان می ‌گرداند.

همانطور که می ‌دانید توت ‌فرنگی میوه‌ای قرمز رنگ می ‌باشد که مسئول ایجاد این رنگ در این میوه ماده ‌ای بنام آنتوسیانین است که این ماده از سیستمهای گردش خون در داخل بدن محافظت می ‌نماید.

علاوه‌ بر آن این میوه دارای مقادیر بسیار بالا از ویتامین ‌ث می ‌باشند که مصرف آن باعث تولید آنتی بادیهای فراوان در داخل خون می گردد که این مساله ‌بر تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار تاثر گذار است و علاوه بر آن ویتامین ث موجود در این میوه در سلامت موها و همچنین پوست انسان نیز تاثیر زیادی دارد.

توت فرنگی ارگانیک

توت فرنگی گلخانه ای

یکی از روشهایی که توت فرنگی گلخانه ای بیشترین طرفدار را دارد پرورش در گلخانه می باشد که باید در این روش اقدامات لازم را به کار ببرید.

در محیط گلخانه همه چیز تحت کنترل می باشد از قبیل دما، نور و دیگر مواردی که باعث می شود تا رشد توت فرنگی به روش صحیح انجام شود.

افرادی که در این مجموعه ها کار می کنند به درستی می دانند که چه کارهایی باید در این راستا انجام دهند ولی شیوه ی پرورش آن به گونه ای است که اگر در آب و هوای مناسبی قرار گیرد در باغچه ی کوچکتان هم می توان این کار را انجام دهید.

این میوه به قدری زیباست که شما دوست دارید مدت زمان طولانی را به تماشای آن بنشینید و به دانه های سفیدی که بر روی زمینه ی قرمز آن نقش بسته اند خیره بمانید.

توت فرنگی گلخانه ای

 

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *