با ورود در حوزه دماسنج میلیونر شدم

با ورود در حوزه دماسنج میلیونر شدم

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که یک دماسنج چگونه مرا ثروتمند کرد شاید فکر کنید برای رسیدن به این ثروت آن چنانی از راه های سختی عبور کردم ولی اینطور نیست و من توانستم در مدت زمان کوتاه بدون هیچ سرمایه ای به یک فرد موفق تبدیل شوم و در ادامه می خواهم شما را با چند نوع از محصولاتم آشنا کنم.

دماسنج ترموکوپل

برای تولید نوع فلزی یا سرامیکی دماسنج ترموکوپل از آلیاژهای کرم و نیکل استفاده می شود ترکیب این فلزها با دیگر مواد اولیه در کارخانجات مختلف و زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد، ترموکوپلها دارای محدوده وسیعی هستند و مزیتهای زیادی را دارا می باشند که در زیر چند نمونه از مزیتهای آنها را بیان می کنیم.حیطه کاری بالا،دقت متوسط،سرعت حین عمل و اخلاف دمای سرد و گرم می توان اشاره کرد.

تمامی ویژگیها و مزیتهای این محصول باعث کاربرد بیشتر آنها در صنایع مختلف می شود، صنعت پزشکی به وفور از انواع دماسنجهای جیوه ای، الکلی و غیره استفاده می کند و اختلاف دما را به راحتی به دست می آورد، این وسایل برای تعیین تب و درجه حرارت بدن بسیار حائز اهمیت هستند.

دماسنج ترموکوپل
دماسنج جیوه ای

دماسنج جیوه ای برای پر کردن حفره های دندان در دندانپزشکی استفاده می گردد و می تواند از پوسیدگی دندانها جلوگیری کند استفاده در غذاهای دریایی، پسماندهای صنعتی، رنگ پولیشها و غیره از دیگر مصارف این فلز قرمز رنگ می باشد یکی از نکات جالب در مورد کاربرد این فلز جادویی می توان گفت این است، که برای آیینه ای کردن شیشه استفاده می شود.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم جیوه قرمز رسانای گرمای پایینی دارد، به همین دلیل برای ساخت وسایل الکترونیکی در گذشته استفاده می شده است و شما در تلویزیونها و تلفنهای قدیمی می توانید جیوه قرمز را پیدا کنید و امروزه چون متوجه سمیت این نوع فلز قرمز رنگ شده اند، استفاده از آن ساخت وسایل الکتریکی کاهش یافته است لذا از فلزهای دیگری برای ساخت وسایل الکتریکی استفاده می شود.

دماسنج جیوه ای
دماسنج

از طرفی زمانی که نیاز به استفاده از این ابزار را دارید باید دقت کنید و قبل از استفاده دماسنج را با الکل طبی به خوبی ضدعفونی نموده و سپس آن را استفاده کنید و در غیر این صورت ممکن است انبوهی از میکروب وارد بدن بیمار شود. بنابر این به سهولت و راحتی و با در نظر گرفتن پاره ای از مسائل می توان کار با دماسنج جیوه ای را تجربه و سبب آسایش خاطر خود و بیمار شد و در صورت نیاز بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد.

همان طور که می دانید برای اندازه گیری میزان تب و حرارت بدن می توان در خانه و از دماسنج جیوه ای معمولی و یا در مطب از دماسنج جیوه ای پزشکی مخصوص استفاده نمود تا از میزان حرارت بدن فرد بیمار مطلع شد. دماسنج جیوه ای پزشکی با نمونه های معمولی دارای تفاوتهایی است، زیرا پزشک به نمونه حساس و دقیق تر نیاز دارد.

دماسنج

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *