این اشتغال زایی همه را ثروتمند و پولدار می کند

این اشتغال زایی همه را ثروتمند و پولدار می کند

اگر شما نیز می خواهید یک اشتغال زایی مناسب و درآمد بالا داشته باشید می توانید کارتان را با پارچه شروع کنید. به شما اطمینان کامل می دهیم کسب و کارتان پر رونق و پر سود خواهید داشت و در مدت زمان کوتاه پولدار شدن و ثروتمند شدن را تجربه خواهید کرد. در آخر چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

پارچه تنظیف

برای پوشک کردن نوزاد و کودک هایتان می‌توانید به غیر از پوشک‌های یک‌بارمصرف، از کهنه های بچه نیز استفاده ‌نمائید. کهنه ی نوزاد یک تکه های پارچه تنظیف هستند که باید به شکل مستطیل در بیاورید و از آن استفاده کنید که این پارچه های تنظیف پوشکی از جنس 100 درصد پنبه ی خالص اعلاء هستند و قابلیت شست‌وشو دارند. این کهنه ها معمولاً از داروخانه‌ها خریداری می شوند و قبل از استفاده ضروری است که روش تا کردن و استفاده از این پارچه کهنه‌ ای را یاد بگیرید. این کهنه‌های نوزاد در کودکان و نوزادان شما باعث بروز حساسیت نمی شود و بدون مواد شیمیایی هستند و از نظر اقتصادی نیز بسیار باصرفه هستند.

پارچه تنظیف

پارچه ویسکوز

در دنیای مد و صنعت نساجی، پارچه ریون به سه مدل مودال، لیوسل و ویسکوز تقسیم‌بندی می‌شود که هرکدام ویژگی و خاصیت‌های متفاوتی دارند. پارچه ویسکوز به انگلیسی Viscose Fabric نرم، سبک و پای ثابت خانه‌ها است. از اواخر دهه‌ی 1800 استفاده از آن در دنیا رواج پیدا کرد. ویسکوز برخلاف باور عمومی از چوپ درخت‌های گوناگون تولید می‌شود، اما برخلاف ابریشم خالص نیست، زیرا مانند تولید کاغذ در فرآیند تولید آن از مواد شیمیایی استفاده می‌شود. به‌دلیل این‌که فرآیند تولید ویسکوز ارزان است، از این پارچه برای مصارف گوناگون از تولید لباس مانند بلوز و کت تا دیگر وسایل خانه مانند روتختی، ملحفه، پارچه مبل و… استفاده می‌شود.

پارچه ویسکوز

 پارچه مانتویی

از گذشته تا به امروز داشتن ظاهری مناسب و زیبا برای اکثر خانم ها مهم می باشد بیشتر بانوان به استایل ظاهری خود اهمیت بسیار ویژه ای می دهند. یکی از مواردی که سبب خاص بودن استایل و پوشش شما می شود، انتخاب لباس و مانتو مناسب است از این رو باید برای انتخاب قیمت و نوع پارچه مانتویی وسواس به خرج دهید چراکه که انتخاب پارچه باکیفیت و درجه یک در تهیه و وتلید مانتویی شیک، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. مانتو یکی از اساسی ترین لباس های پوششی بانوان می باشد. از این رو قیمت خرید عمده این محصول می تواند در طول سال تولید کنندگان این محصول و کارخانه جات نساجی که تولید پارچه را بر عهده دارند را به تلاش هرچه بیشتر وا دارد. مشخصا استقبال از خرید مانتو توسط تولید کنندگان مانتو، موجب ایجاد بازار رقابتی بزرگی بین کارخانه ها و طراحان پارچه و تولید کنندگان پارچه ایجاد می کند که می تواند فرصت بزرگی برای فروشندگان این محصول ایجاد گردد.

 

پارچه مانتویی

 

 

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *