در حوزه ترشی هدفمند کار کردم و به درآمد رسیدم

در حوزه ترشی هدفمند کار کردم و به درآمد رسیدم

برای خودم هدف تعیین کرده بودم و باور داشتم که به آن خواهم رسید در زمینه ترشی فعالیتمو شرو کردم و در مضای اینترنت نیز آن را گشترش دادم و در نهایت به سود بالایی دست پیدا کردم. درآمدزایی در کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی محدودیتی ندارد و خیلی ساده با توسعه کسب و کارتان می توانید درآمدتان را چند برابر کنید.

ترشیجات محلی

یکی از میوه هایی که در اوایل تابستان به بار می‌ نشیند انبه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌توانید از آن برای تهیه ترشیجات محلی نیز استفاده نمایید.

ترشی انبه تند است و خاصیت بسیار فراوانی دارد، ترشی انبه دارای بسته‌بندی مناسبی می باشد که به صورت عمده ارائه داده می‌ شود؛ مشخصات ترشی انبه تند بر روی بسته‌ بندی درج شده است، همچنین می توانید انواع مختلف آن را فله با تخفیف ویژه نیز تهیه کنید، این ترشی انبه برای تمامی مزاج مورد استفاده قرار می گیرد.

ترشیجات محلی

 

ترشی لیمو

اکثر افراد درباره ترشی لیمو و خواص آن نیز اطلاعات زیادی ندارند، این محصول رنگی به صورت حلقه ای و ریز نیز موجود می باشد و همچنین لیمو ترش شیرازی در ایران بسیار معروف بوده و اکثر مشتریان این مدل از محصولات شیرازی را تهیه می کنند.

باید به این نکته اشاره داشت که لیمو ترش شیرازی از دوران قدیم نیز در بین مردم محبوب و معروف بوده است و درخت این نوع میوه یک درخت کهن و دو رگه نیز می باشد که مقاومت بالایی دارد و به راحتی خراب نشده و آسیب نمی بیند.

این مدل از درختها به دلیل آنکه در برابر سرما بسیار مقاوم ظاهر شده است، همین مسئله سبب شده تا این میوه نسبت به سایر میوه های دیگر از تفاوت بسیار زیادی نیز برخوردار باشد و توجه بیشتری به این نوع میوه و درخت آن نیز شود.

همانطور که به بعضی نکات این محصول اشاره داشتیم باید در خرید آن نیز دقت بسیار نمایم زیرا این مدل از محصولات به دلیل محبوبیت زیاد در بازار داخلی نیز به صورت بی کیفیت به فروش می رسد که همین مسئله باعث می شود این نوع از میوه ها دیگر مانند قبل از فروش خوبی برخوردار نباشد.

ترشی لیمو

 

ترشی سیر

سیر ترشی مرواریدی در واقع ترکیبی از ترشی سیر پوست کنده و سفید با آب و سرکه و نمک یددار است که از نظر شکل ظاهری بسیار شیک و دل پسند است و خوردن آن راحت است و سیر ترشی حبه مروارید توسط شرکت بزرگ تولید فراورده های سیر، تولید شده و به صورت بسته بندی های پاستوریزه شیشه ای ۶۸۰ گرمی به بازار فروش عرضه می شود.

در شرکت معتبر و بزرگ که دارای مجوزهای لازم بهداشتی و صنعتی است و در شهر همدان قرار دارد بهترین سیر از مناطق مختلفی مثل همدان، آذرشهر و طارم خریداری و جمع آوری می‌شود.

سیر مروارید در واقع نوعی سیر حبه شده خام است که پخته نمی شود و دارای خواص متعدد و مفید سیر خام است‌ و از مهمترین خواص سیر خام خاصیت ضد سرطانی آن است که هم حاوی آنتی اکسیدان است و هم ترمیم کننده بافت های معده، کبد و ریه هاست. سیر ترشی مروارید خاصیت کاهندگی فشارخون و کلسترول دارد.

ترشی سیر

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *