حوزه ی رو تختی مرا به سمت ثروت کشاند

حوزه ی رو تختی مرا به سمت ثروت کشاند

توسط یکی از همکاران با یک تاجر فعال در زمینه روتختی آشنا شدم و راه و روش کار کردن در این حوزه را از وی یاد گرفتم و خوشبختانه در حال حاضر در این عرصه موفق هستم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی روتختی ادامه مقاله را مطالعه کنید.

روتختی ابریشم

ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدی آش می خوری تعبیر درستی از میزان وابستگی کیفیت یک محصول با قیمت آن است . امروزه به دلیل استقبال و فراگیر شدن تب استفاده از روتختی ابریشم شاهد فووش روتختی های بی کیفیت و ارزان زیادی هستیم . متأسفانه به دلیل استفاده افراد سودجو از عکس های مشترک مشتری دچار سردرگمی می شود و چون معمولاً اطلاعات کاملی درخصوص خرید روتختی ندارد تصور می کند جنس مشابه و با کیفیت مشابه با قیمت ارزان تری عرضه می شود . همان طور که در بالا ذکر شد قیمت یک سرویس روتختی به جنس پارچه و الیاف آن بستگی مستقیم دارد . استفاده از الیاف گرماژ بالا و الیاف موسوم به الیاف توپی که الیاف با کیفیت تولید کشور کره محسوب می شود باعث افزایش کیفیت سرویس روتختی شما خواهد بود . بهترین نوع الیاف همان الیاف توپی است . این الیاف علاوه بر سبکی و نرمی در شستشو به زودی خراب نمی شوند . لحاف تولید شده با این الیاف علاوه بر اینکه سبک و گرم هستند قابل شستشو به دفعات مکرر نیز هستند و در نتیجه شستشو و استفاده مداوم ، لحاف پف خود را از دست نمی دهد .

روتختی ابریشم

روتختی فانتزی

لازم به ذکر است ک روتختی فانتزی با کیفیت از پارچه های ترک ، پارچه های ایرانی با کیفیت و پارچه چینی درجه یک تهیه می شوند . شما با لمس کردن پارچه و میزان لطافت آن و همچنین رنگ و طرح پارچه و مطابقت آن با عکس های محصول می توانید به کیفیت پارچه روتختی پی ببرید .

با یک حساب ساده و در نظر گرفتن قیمت پارچه در بازار می توان حدس بزنید روتختی که به قیمت بسیار ارزان فروخته می شود نباید پارچه و الیافی مناسبی داشته باشد . پس کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید .

همیشه به یاد داشته باشید هیچ ارزونی بی دلیل نیست . بنابراین وقتی پیشنهادهای ارزان می شنوید شک کنید .

جنس پارچه استفاده شده در روتختی و جنس الیاف استفاده شده در لحاف روتختی بر قیمت آن تأثیر زیادی دارد . مطمئنا وقتی کالایی ارزان فروخته می شود پارچه و الیاف نامرغوبی در تهیه آن استفاده شده است .

استفاده از الیاف بازیافتی و پارچه چینی درجه دو و سه باعث افت شدید قیمت می شود این روتختی ها مهمان چند ماهه ای می توانند برای اتاق خواب شما باشند بنابراین اگر قصد دارید پول تان را دور بریزید حتما روتختی ارزان بخرید .

روتختی فانتزی

روتختی دو نفره

با شنیدن نام روتختی دو نفره ترک وسوسه نشوید . برندهای ترک دارای نام های تجاری معتبری هستند و اگر برند مطرح و با سابقه ای باشد مطمئنا با جستجو در اینترنت اطلاعات برند را خواهید دید بنابراین تنها به صرف اسم روتختی ترک اقدام به خرید نکنید . اما بطور خلاصه باید گفت، برای شستشوی بهتر و حفظ کیفیت روتختی حتماً به دستور شستشوی همراه با محصول دقت نمائید. در صورتی که امکان شستشوی محصول در خانه وجود دارد حتما این نکات را در هنگام شستشو رعایت فرمائید تا کیفیت روتختی شما حفظ شود.

از شستشوی محصول با آب بسیار گرم خودداری نمائید. بهترین درجه حرارت برای شستشو 30 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد .

از شستشوی روتختی و سایر ملحفه ها با پودرهای آنزیم دار خودداری نمائید . پودرهای آنزیم دار به صورت کلی رنگ محصولات را پاک می کند .

روتختی دو نفره

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *