محافظ صفحه نمایش تلویزیون

بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون چیست؟

امروزه خرید محافظ صفحه تلویزیون بسیار مهم است. با توجه به هزینه های باورنکردنی دستگاه های صوتی و تصویری، استفاده از یک محافظ صفحه نمایش خوب ضروری است.

به خصوص در خانه هایی که کودکان خردسال دارند. در این مقاله  به توضیح ویژگی های بهترین مدل و بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون می پردازیم.

تلویزیون هایی با فناوری جدید وجود دارند که تصاویر بسیار باکیفیتی را بازتولید می کنند و لذت تماشای فیلم و برنامه را افزایش می دهند که خرید آن هزینه زیادی دارد.

این تلویزیون ها دارای صفحه نمایش های زیبا و ظریفی هستند که حساس ترین و شکننده ترین قسمت تلویزیون صفحه نمایش آن است.

گلس تلویزیون

صفحه نمایش ممکن است در حین بازی توسط اشیا و کودکان آسیب ببیند و دیگر نمی توان از تلویزیون استفاده کرد،

اما برای رفع این مشکل دستگاه بسیار مناسبی برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش، ضربه های احتمالی، شکستن تلویزیون و محافظت از آن طراحی و ساخته شده است.

گارانتی شامل صفحه نمایش نمی شود و در صورت آسیب دیدن به هر نحوی شرکت گارانتی کننده مسئولیتی نخواهد داشت و شما باید معادل تلویزیون خود را برای تعویض صفحه هزینه کنید.

تلویزیون های پلاسما به صفحه های متصل به نمایشگر آسیب می رسانند، به بردها آسیب می رسانند و هزینه تعمیر آنها حتی از خرید تلویزیون جدید بیشتر است.

تلویزیون زیبای خود را از آسیب محافظت کنید و نگران بازی فرزندانتان در خانه نباشید. محافظ صفحه نمایش از وضوح، کیفیت، روشنایی و سه بعدی بودن تلویزیون پشتیبانی می کند. این صفحه محافظ از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون منحنی مدل A55

بهترین محافظ صفحه تلویزیون 55

محافظ صفحه نمایش طلق های بسیار شفافی هستند که روی صفحه تلویزیون نصب می شوند و از صفحه نمایش محافظت می کنند.

اندازه صفحه نمایش بسته به اندازه تلویزیون شما متفاوت است و متفاوت است. این محافظ ها در سایزهای 29 تا 85 اینچ موجود هستند.

محافظ صفحه نمایش LED بسیار شفاف علاوه بر محافظت در برابر ضربه، در برابر لکه و خط و خش نیز تاثیر دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای انواع تلویزیون ها مناسب است.

یکی از مزایای محافظ صفحه نمایش ال ای دی این است که تصویر را تار نمی کند. این محصولات تاثیری بر کیفیت و وضوح تصویر و ویدئو نخواهد داشت.

ویژگی محافظ صفحه نمایش تلویزیون

  • یک محافظ صفحه تلویزیون خوب باید سبک باشد، زیرا استفاده از محافظ صفحه نمایش سنگین به قاب تلویزیون فشار وارد می کند.
  • یک محافظ خوب روی صفحه تلویزیون نباید زیبایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد.
  • یک محافظ خوب نباید با چسب روی تلویزیون نصب شود، زیرا چسب روی قاب تلویزیون باقی می ماند و همچنین هنگام تمیز کردن تلویزیون، محافظ باید به راحتی جدا شود و دوباره نصب شود.
  • یک محافظ خوب روی صفحه تلویزیون باید در برابر ضربه مقاوم باشد.
  • یک محافظ خوب صفحه تلویزیون نباید بسته شود، بلکه باید کمی از صفحه تلویزیون فاصله داشته باشد تا هوا تبادل شود و صفحه تلویزیون گرم نشود، زیرا فاصله غیر استاندارد بین محافظ صفحه و صفحه تلویزیون باعث جذب گرما و گرما می شود. گرما را به صفحه تلویزیون برمی گرداند. با این کار عمر صفحه تلویزیون تا 30 درصد کاهش می یابد.
    یک محافظ خوب روی صفحه تلویزیون باید از اشعه ماوراء بنفش یا UV در برابر اثرات نامطلوب بر بیننده محافظت کند.
    یک محافظ خوب روی صفحه تلویزیون نباید بر عملکرد کنترل از راه دور تأثیر بگذارد.

محافظ صفحه تلویزیون تایوانی

بهترین محافظ صفحه تلویزیون علاوه بر داشتن تمامی ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، باید در برابر ضربه و خراش مقاوم باشد و به مرور زمان تیره نشود.

یکی از بهترین برندهای تایوانی و وارداتی. شما می توانید این نوع محافظ صفحه را از طریق سایت بهترین هاش سفارش دهید.

نصب این محافظ صفحه تلویزیون بسیار آسان است و یکی از مهمترین ویژگی های این محافظ صفحه تلویزیون مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش است.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون مدل SP-43

استفاده از این محافظ می تواند به میزان قابل توجهی از خط و خش روی صفحه تلویزیون جلوگیری کند.

این محافظ صفحه تلویزیون گزینه مناسبی برای تمامی برندهای تلویزیون در سازهای 32-40-43-47-49-55-58-60-68 و 2 اینچی می باشد. این محافظ از ورق تایوانی ساخته شده و ضخامتی در حدود 2 میلی متر دارد.

مزایای محافظ صفحه نمایش تلویزیون

از آسیب دیدن پنل یا صفحه تلویزیون جلوگیری می کند.

همانطور که قبلا در مقاله ذکر شد، پنل تلویزیون مهم ترین و ضعیف ترین قسمت تلویزیون است، بنابراین منطقی است که بخواهید از تلویزیون خود در برابر تهدیدات احتمالی محافظت کنید.

هیچ کاهشی در کیفیت تصویر وجود ندارد

بدون شک یکی از دلایل خرید تلویزیون های جدید کیفیت بالای تصویر آنهاست. با خرید یک محافظ صفحه نمایش خوب می توانیم از تصاویر باکیفیت لذت ببریم و نگران از دست دادن تصویر یک پیکسل نباشیم.

نامرئی بودن آج

یک محافظ صفحه نمایش خوب علاوه بر اینکه وظیفه اصلی خود را انجام می دهد، سعی می کند خود را نامرئی و از دید پنهان کند،

زیرا زیبایی تلویزیون یکی از دلایل اصلی خرید تلویزیون است و اگر می خواهید محافظ صفحه نمایش نصب کنید و به آن فکر کنید. با انجام این کار، ظاهر را از دست می دهید.در تلویزیون، بهتر است راه دیگری را برای محافظت از تلویزیون انتخاب کنید.

رنگ تصاویر را تغییر نمی دهد.

محافظ صفحه نمایش ساخته شده از مواد کلاس A کوچکترین تداخلی با رنگ ها نشان نمی دهد و به راحتی می توانید از تصاویر و رنگ های اصلی لذت ببرید.

محافظ صفحه نمایش وروان مناسب برای تلویزیون 49 اینچ

معایب محافظ صفحه نمایش تلویزیون

خراش

محافظ صفحه نمایش واقعی از پلیمر متیل متاکریلات ساخته شده است و در برابر خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان نمی دهد.

بسیاری از خرده فروشان به جای استفاده از این پلیمر از پلیمرهای بازیافتی و فرمول های شکسته استفاده می کنند که باعث زردی و کدورت می شود. پس اگر قصد خرید محافظ صفحه تلویزیون را دارید به نوع صفحه تلویزیون دقت کنید.

جذب گردو غبار

پلی متیل متاکریلات پس از جذب پوشش و جذب گرد و غبار دارای الکتریسیته ساکن است. این با گذشت زمان کاهش می یابد.

منعکس کردن نور 

صفحه نمایش ها نور محیطی کمی را منعکس می کنند و این یکی از نکات منفی است که با حرکت دادن تلویزیون یا منابع نور برای کنترل تابش خیره کننده قابل کنترل است.

حتما ببینید

مدل قفسه کتابخانه

30+ مدل قفسه کتابخانه جدید

مجموعه تصاویر انواع مدل قفسه کتاب بسیار زیبا و جذاب : اولین معیاری که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *