با سود بالای کالای بذر به ثروت دست پیدا کردم

با سود بالای کالای بذر به ثروت دست پیدا کردم

برای اینکه شما هم بدانید که چگونه به ثروت رسیدم باید بگویم که کسب و کار خود را بر پایه بذر گیاهان که بسیار سود دارد ایجاد کردم و شما هم می توانید با سرمایه گذاری بر روی بذر گیاهان از جمله بذر برنج سیاه به ثروت دست پیدا کنید.

بذر برنج سیاه

بذر برنج سیاه از قیمت خوبی برخوردار است و همچنین سرشار از فلاونوئیدها، آنتوسیانینها، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب سالم و سایر آنتی اکسیدانها هستند که وجود این موادها به ارزش غذایی آن می افزاید و این امر موجب می شود که در استفاده روزانه از این محصول بسیار موثر و مقوی باشد که افراد به این موضوع بسیار توجه دارند.

لازم به ذکر است که برنج سیاه و انواع دیگر برنج شمال دارای بالاترین آنتی اکسیدان در بین انواع برنجها دارد که با استرس اکسیداتیو بدن مبارزه می کند و خطر ابتلا به آلزایمر و انواع خاصی از سرطان مانند سرطان سینه و سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد که با مصرف آن می توان از تمامی بیماریها نامبرده جلوگیری نمود. یکی دیگر از خواص آن می توان به تنظیم سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک نمود که با این امر سلامت قلب به خوبی تقویت می شود.

چرا که سطوح سالم کلسترول و گلوکز از سلامت قلب حمایت می کند و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می دهد که از دیگر مزایای فوق العاده این محصول بشمار می رود.

بذر برنج سیاه

بذر سیب زمینی

چنانچه دوست دارید داخل گلدان به تولید و پرورش انواع خوراکیهای جذاب و بی نظیر بپردازید بهتر است از بذر سیب زمینی رنگی نیز استفاده نمایید کاشت و پرورش سیب زمینی داخل زمین و یا داخل گلدان هیچ فرقی باهم ندارند.

در برخی مواقع از خود سیب زمینی برای کشت استفاده می شود و نیازی به خرید بذر نیست ولی در بیشتر مواقع فقط بذر سیب زمینی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. برای کاشت کافیست زمین را به صورت گودالهای کوچک با یک بیل و یا یک قاشق بکنید و چند عدد سیب زمینی پشندی را داخل این گودالها قرار دهید بعد از آن یک لایه خاک و یک لایه کود برای تقویت خاک و کاست محصول بهتر است استفاده کنید و میزان گودی خاک حتما باید تا ده سانتی متر باشد وگرنه سیب زمینی شما حاصل دلخواهتان را نخواهد داد.

بذر سیب زمینی

 

بذر فلفل شمشیری شیرین

در اکثر عطاری ها می توان بذر فلفل شمشیری شیرین گلخانه ای را پیدا کرد، و به راحتی در حداقل جایی که داریم  مانند گلخانه کوچک  بکاریم، این بذر ها چون شیرین است، محصول آن هم شیرین می شود، از آن جایی که بذر فلفل خیلی حساس است، باید در دمای مناسب باشد، تا خوب رشد کند.

لذا محیط گلخانه مناسب ترین جا برای رشد بذر فلفل می باشد، چون می شود دمای محیط را اندازه گرفت و آن را کنترل نمود، که نه خیلی گرم و نه سرد باشد، که در این صورت به گیاه آسیب می رسد، فلفل گلخانه ای در سه رنگ قرمز، زرد، نارنجی پرورش می یابد.

از آن جا که بذر فلفل کندتر رشد می کند، و به تغییر دما نیز حساس می باشد بهتر است از نشاء برای تولید فلفل گلخانه ای استفاده شود.بذر فلفل گلخانه از مرغوب ترین بذر هاست که محصول با کیفیت هم نتیجه آن می باشد.

 

بذر فلفل شمشیری شیرین

 

 

 

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *