با سرمایه کم با پوشال پول درو کنید

با سرمایه کم با پوشال پول درو کنید

در این صنعت میتوان با یک حجم کم سرمایه به موفقیت های بسیاری در سطح کشور رسید و با رشد شش ماه اول با حجم سرمایه بهتری به ادامه کار بپردازیم.

پوشال کولر

پوشال کولر در شیراز و مشهد و دیگر شهرها به عنوان یک پوشال مناسب به فروش می رسد. کولرهای آبی برای تامین سرمایش محیط به روطوبت پوشال نیاز دارند.

هنگام خرید پوشال نکاتی را رعایت کنید تا خریدی مناسب داشته باشید. به جنس چوبی که پوشال از آن ساخته شده دقت کنید، قیمت آن را نسبت به کیفیت آن بسنجید، از جای معتبر و مناسبی خریداری کنید و نسبت به چند هزار بودن کولر خود پوشال تهیه کنید.

اهمیت انتخاب پوشال با کیفیت موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. کولر آبی از آن دستگاه های سرمایشی از قدیم تا به الان بوده و قابل استفاده دیگران قرار گرفته است.

پوشالهای چوبی همان طور که از نامش پیداست از جنس چوب روسی است و از پر استفاده ترین‌ پوشالها در ایران محسوب می شود، که این نوع پوشالها قدرت جذب بالایی از آب را دارا اند و می توانند بهترین انتخاب و مناسب ترین گزینه برای کولر باشند.

پوشال کولر

پوشال سلولزی کولر

این پوشالها دارای انواع بافتهای نامنظم می باشد که دلیل ساخت این پوشال سلولزی کولر این می باشد که جریان هوا به خوبی وارد فضای کولر بشود. کولر با وجود پروانه این هوا را به داخل خانه هدایت می کند، بافتهای ریز اما بسیار مهندسی شده این پوشالها بسیار در جریان هوا تاثیر گذار می باشد البته ناگفته نماند که خود جنس پوشال سلولزی هم به شکلی می باشد که میزان  رطوبت زیادی را به خود جذب می نماید.

دلیل ساخت این پوشال سلولزی کولر این می باشد که جریان هوا به خوبی وارد فضای کولر بشود. کولر با وجود پروانه این هوا را به داخل خانه هدایت می کند، بافتهای ریز اما بسیار مهندسی شده این پوشالها بسیار در جریان هوا تاثیر گذار می باشد البته ناگفته نماند که خود جنس پوشال سلولزی هم به شکلی می باشد که میزان  رطوبت زیادی را به خود جذب می نماید.

پوشال سلولزی کولر

پوشال کولر 3500

پوشال کولر3500حتی پس از شستن هم به صورت کامل تمیز نمی شوند و قابلیت نگه داشتن اب در خود را از دست می دهند که این قابلیت شستشوی عادی بر نمی گردد به همین دلیل این کالا یک محصول مصرفی است و حداکثر سال یک بار باید پدهای کولر خود را باید تعویض کنید تا کولر تان بتواند هوای خنک را به داخل خانه های تان بفرستد. مجموعه ما با سابقه ای طولانی در تولید و پخش مستقیم انواع پدهای پوشالی و سلولزی با قیمتهای بسیار مناسب شما را به خرید محصولات با کیفیت خود دعوت می کند.

در کولرهای ابی باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که پدهای کولر تعمیر نمی شوند و شما باید این پدها را به صورت سالانه تعویض کنید حتی پد سلولزی که از تکنولوژی بسیار بهتری در ساخت انها بکار رفته است هم پس از گذشت یک سال نیاز به تعویض دارند و به هیچ عنوان تعمیر نمی شوند.

پوشال کولر 3500

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *