شماره مجازی Text-Free

آموزش ساخت شماره مجازی عراق رایگان

همانطور که می دانید ، هنگام ثبت نام در برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی تلفن همراه مانند WhatsApp و Telegram ، برای ثبت نام و ورود به سیستم باید از شماره تلفن خود به عنوان شناسه استفاده کنید.

اگر کاربری هستید که علاقه ای به اشتراک شماره اصلی خود ندارید یا نیاز به ثبت بیش از یک بار در این برنامه ها دارید ، می توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به عنوان سیم کارت و شماره واقعی شما عمل می کند و دریافت پیامک برای تأیید از خدمات و نرم افزار امکان پذیر است. برخلاف شماره واقعی ، شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیم کارت است و می توان از طریق نرم افزار از خدمات آن استفاده کرد.

این نرم افزارها معمولاً مبتنی بر شبکه هستند یا به عنوان نرم افزار پیام رسان عمل می کنند. به همین دلیل ، برای استفاده از خدمات این شماره های مجازی ، به اتصال به اینترنت نیاز داریم.

این برنامه ها معمولاً شماره های رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهند و از مشترکان برای برقراری تماس هزینه می گیرند که بسیار کمتر از هزینه اپراتورهای واقعی است. شماره تلفن رایگان معمولاً موقتی است و برای ثبت نام یا تمدید آن باید هزینه ای پرداخت کنید.

چرا باید از شماره مجازی عراق استفاده کرد؟

دلایل زیادی برای استفاده از شماره مجازی در کنار یا به جای شماره واقعی برای ثبت نام در پیام رسان ها و سرویس هایی که به شماره تلفن فعال سازی نیاز دارند وجود دارد ، از جمله:

حریم خصوصی: همه ما می دانیم که برای استفاده و ثبت نام در بسیاری از برنامه های پیام رسانی به شماره شخصی خود نیاز دارید. البته ، این یک روند طبیعی و عادی است ، زیرا احراز هویت شما از این طریق انجام می شود و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری ، رمز ورود ، ایمیل و .. نیست.

استفاده از اعداد سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد ، اما بسیاری از کاربران نیز مشکلاتی دارند. بسیاری از برنامه ها شماره شخصی شما را به کاربران خود نشان می دهند

و این قطعاً چیزی است که از آن خوشتان نخواهد آمد. به عنوان مثال شماره موبایل شما در وایبر برای دیگران رایگان است یا اگر شماره شخصی در مخاطبین تلگرام شما ذخیره شده باشد ،

تلگرام شماره شما را نیز به طرف مقابل نشان می دهد. علاوه بر این ، اگر کسی شماره شخصی شما را داشته باشد ، می تواند از طریق آن شماره به همه حساب های شبکه مجازی شما دسترسی پیدا کند.

به عنوان مثال با ذخیره شماره دوست خود ، در صورت عضویت می توانید حساب های تلگرام ، تانگو ، وایبر ، وی چت ، فیس بوک ، اینستاگرام و … این شخص را مشاهده کنید.

از چندین حساب استفاده کنید: وقتی برای برقراری ارتباط با دیگران به حسابی غیر از حساب خود نیاز دارید ، می توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

به عنوان مثال ، شما یک تجارت دارید و باید شماره خود را برای پشتیبانی از شبکه مجازی به دیگران بدهید و از آنجا که شماره شما شخصی بود ، می خواهید از یک شماره مجازی استفاده کنید.

علاوه بر این ، از آنجا که بیشتر شماره های مجازی بصورت رایگان ارائه می شود ، نیازی به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه آن نخواهید داشت.

آموزش رایگان ایجاد شماره های مجازی عراق

نرم افزارهای زیادی برای ایجاد شماره مجازی رایگان وجود دارد که برخی از آنها را در این مقاله ارائه خواهیم داد …

با نحوه ایجاد شماره مجازی رایگان تلگرام با Talk2 آشنا شوید

Talk2 یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ساخت تعداد مجازی تلگرام است که عملکرد بهتری نسبت به سایر برنامه ها دارد و تقریباً در همه وب سایت ها و شبکه های اجتماعی قابل استفاده است.

شماره مجازی Text-Free

Talk2 برای ارسال کد فعال سازی به شماره تلفن شما نیاز دارد تا ثبت نام کند و پس از تأیید حساب به شما یک شماره فیلیپینی مجازی از 63+ داده می شود و در منوی کناری برنامه Was قابل مشاهده است.

البته برای تماس و ارسال پیام متنی با این شماره ، باید حساب Talk2 را شارژ کنید ، اما در مواردی مانند ثبت نام که فقط به دریافت کد احتیاج دارد ، نیازی به این کار نیست.

بیاموزید که چگونه با برنامه Smart Call شماره مجازی اندونزیایی رایگان بسازید

Smart Call کوچکترین برنامه در نوع خود در زمینه ایجاد شماره مجازی بدون هزینه است که نیاز است شماره تلفن اصلی شما مانند قبل ثبت شود و پس از ثبت نام و تأیید کد فعال سازی ، یک شماره مجازی از اندونزی با پیشوند +62 توسط شما ارائه می شود. نحوه کار برنامه دقیقاً همان Talk2 است.

شماره مجازی Text-Free

به محض ورود به برنامه Smart Call و وارد کردن شماره خود و دریافت کد فعال سازی ، یک شماره مجازی برای شما ایجاد می شود و می توانید از آنها در شبکه های مختلف برای دریافت پیام کوتاه یا تماس های دریافتی از طریق تماس هوشمند استفاده کنید. و برای برنامه های مختلف ثبت نام کنید.

بیاموزید که چگونه با ESIAtalk یک شماره مجازی اندونزیایی رایگان ایجاد کنید

ESIAtalk برنامه دیگری برای ساخت شماره مجازی از اندونزی با پیشوند 62+ است که دقیقاً مانند برادرش ، SmartCall کار می کند. ثبت نام در این برنامه مانند برنامه های قبلی است و در پایان آنها یک شماره مجازی رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

شماره مجازی Text-Free

توجه داشته باشید که پذیرش تماسهای ESIAtalk برای برخی از تلفنها نیز غیرفعال است. با این حال ، قسمت اصلی ، نامه ورودی آن ، بدون مشکل آماده کار خواهد بود و می توانید از آن استفاده کنید.

بیاموزید که چگونه یک شماره مجازی بدون هزینه با TextNow ایجاد کنید

این برنامه همچنین آمار خوبی دارد و کمی متفاوت از نمونه های قبلی ارائه می شود. برای استفاده از TextNow نیازی به شماره خود ندارید و می توانید با استفاده از حساب Facebook خود به راحتی با آن حساب ایجاد کنید.

شماره مجازی

سپس از شما کد منطقه را می پرسد تا بتوانید 988 را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید. اکنون اگر برای حساب خود وارد تب شوید ، می توانید شماره مجازی رایگان را مشاهده کنید.

این برنامه در Google Play راه اندازی شد و توانست نمره 4.5 از 5 را کسب کند که این نشان از محبوبیت بالای آن دارد.

بیاموزید که چگونه با Text Free یک شماره مجازی رایگان ایجاد کنید

متن رایگان به گونه دیگری کار می کند. ابتدا باید بگوییم که شماره مجازی رایگان این برنامه متعلق به ایالات متحده است و می تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

Text Free موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5 در فروشگاه نرم افزار گوگل شد ، که این نشان دهنده قابل اعتماد بودن برنامه است. برای استفاده ، ابتدا برنامه را بارگیری کرده و پس از نصب آن را اجرا کنید.

شماره مجازی Text-Free

اکنون می توانید مشاهده کنید که این برنامه لیستی از شماره های مجازی را تهیه کرده است که می توانید شماره مورد نظر خود را برای آن انتخاب کنید.

سپس برای تکمیل حساب از شما اطلاعات شخصی مانند نام و جنسیت خواسته می شود. به راحتی می توانید شماره خود را داشته باشید که مجازی است و کاربردهای زیادی دارد.

نکات مهم در ایجاد شماره های مجازی رایگان

این برنامه ها به هیچ وجه اعدادی را که به شما ارائه می دهند تضمین نمی کنند و هر زمان که بخواهند اعداد را از شما سخت می کنند و در نتیجه امنیت حساب شما به خطر می افتد.

شماره مجازی رایگان تلگرام که توسط این برنامه ها ایجاد می شود ، به سرعت توسط شرکت های بزرگی مانند تلگرام ، واتس اپ و تا فیلتر و فیلتر می شود تا کاربر غیرواقعی ثبت نام نکند.

استفاده از شماره مجازی رایگان برای ثبت دائمی در رسانه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود و با توجه به شماره مجازی مشترک و ساختار آن و امکان دسترسی توسط افراد دیگر ، به هیچ وجه اطلاعات حیاتی ، خصوصی ، امن و مالی خود را ارسال نکنید با یک شماره مجازی دریافت نکنید

 

چگونه شماره مجازی ویژه ای دریافت کنم؟

به دلیل ماهیت آن ، شماره مجازی ویژه پرداخت می شود و رایگان نخواهد بود. اما بسته به کشوری که شماره مجازی را ارائه می دهد تعرفه های مختلفی وجود دارد.

روش های مختلفی برای خرید شماره مجازی ویژه در ایران وجود دارد که با جستجوی اصطلاحاتی از جمله خرید شماره مجازی ارزان ، خرید شماره مجازی ویژه ، خرید شماره مجازی تلگرام ، خرید شماره مجازی واتس اپ می توانید به نتایج خوبی برسید.

همچنین می توانید کشوری را که می خواهید نتایج Google را بهبود ببخشید جستجو کنید ، مانند: خرید شماره مجازی روسی ، خرید شماره مجازی در ایالات متحده ، خرید شماره مجازی در افغانستان ، خرید شماره مجازی در عراق و … .

حتما ببینید

کم کردن حجم عکس

کم کردن حجم عکس چگونه حجم عکس رو کم کنیم؟

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت یکی از اصلی ترین نگرانی های مدیران سایت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *