هیچ وقت فکر نمیکردم با کارتن هم بتوانم پولدار شد

هیچ وقت فکر نمیکردم با کارتن هم بتوانم پولدار شد

من با سرمایه کمی که داشتم توانستم شناختم را در زمینه کارتن بیشتر کنم و زمانی که کامل متوجه شدم که چه پول هایی در این کسب و کار است  فعالیتم را در این زمینه شروع کردم و در زندگی ام پیشرفت چشم گیری داشتم. حال میخواهم شما را هم با این حوضه بیشتر آشنا کنم

کارتن پیتزا

همانطور که مستحضر هستید کارتن پیتزا، از جنس مقوا کرافت می باشد که قیمت آن مناسب بوده و خرید و فروش آن در سراسر کشور بسیار پررونق است. معمولا افراد کارتن پیتزا را با توجه به سلیقه ی خود و یا طرحهای گوناگونی که مشاهده می نمایند، مورد استفاده قرار می دهند زیرا نوع طرح و زیبایی کارتن نیز در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد.همچنین کارتن پیتزا باید بر اساس استانداردهای لازم طراحی و تولید شوند چرا که ابعاد و سایز پیتزا، متناسب با کارتن است که باید به این نکته نیز توجه نمود تا کارتن تولید شده هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و نیز از ابعاد آن استاندارد باشد. لازم به ذکر است، نوشته هایی که بر روی کارتن چاپ می شود باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا زمان تحویل به مشتری نوشته های ضروری از قبیل شماره تلفن و غیره پاک نشود.بنابراین این کالا باید استاندارد لازم را دارا باشد و از لحاظ بهداشتی نیز باید کاملا تمیز باشد و نباید غذا به کف کارتن بچسبد که اصلا خوشایند نیست و باید به این نکته توجه زیادی نمود.

کارتن پیتزا

کارتن مقوایی

با افزایش حجم فروشهای اینترنتی و همچنین بالا رفتن تولیدات کارخانه ها نیاز به دسته بندی بیشتر از هر زمان دیگری نیاز می‌ شود و به همین دلیل کارتن مقوایی بدون چاپ را بر طبق یک سری اصول استاندارد تولید می کنند که به نوع کالا و شرایط خاص آن بستگی دارد.امروزه لوازم بسیار گوناگون و متنوعی برای آسان کردن کار بسته بندی به بازار عرضه شدند که یکی از آنها کارتون مقوایی می باشد که از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نوع کارتون به خاطر مقاومت بالا در مقابل هر گونه ضربه می باشد و می توانید هر گونه محصولی را به راحتی و با خیال آسوده در آن قرار بدهید.

کارتن مقوایی

کارتن پلاست شفاف

یکی از محصولات بسیار مدرنی که کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع مختلف از جمله ساختمان، بسته بندی، کشاورزی و غیره دارد کارتن پلاست شفاف می باشد و برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشد اما در تبریز و بوکان از آن زیاد استفاده می شود زیرا آنها به میزان کاربرد بسیار بالای آن پی برده اند.اگر بخواهیم تعریفی از کارتن پلاست را ارائه بدهیم می توان گفت به دو ورق که شکل مسطح بر روی همدیگر قرار می گیرند و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند کارتون پلاست می گویند. مواد تشکیل دهنده آن از پلی پروپلین می باشد که ماده ای اولیه است و به دلیل همین دارای مقاومت بسیار بالا می باشد که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

کارتن پلاست شفاف

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *