دکوراسیون ثروت سازی من با آباژور کامل شد

دکوراسیون ثروت سازی من با آباژور کامل شد

دکوراسیون داخلی مهم ترین موضوعی است که امروزه زنان جهت طراحی منازل خود از آن استفاده می کنند، آباژور بخش مهمی از زیبایی خانه را به عهده دارد و عضو جدانشدنی یک خانه می باشد، من با شروع کسب و کار خود در حوزه آباژور توانستم ثروت بسیار زیادی را کسب کنم و میلیاردر شوم.

آباژور

طراحی چراغ و آباژور‌ها بسته به نوع کاربری در طرح، شکل، اندازه، جنس و رنگ، متفاوت است؛ بنابراین باید با توجه به کاربرد، آباژور را انتخاب کنید تا با دکوراسیون کلی منزلتان همخوانی داشته باشد. برای مثال، هنگام خرید آباژور، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، مقدار نیاز به نور است.

برای نور بیشتر، باید شید (کلاه) آباژور و حباب چراغ را بزرگتر انتخاب کنید تا بتوانید لامپ بزرگتر و پرنورتری را زیر آن نصب کنید. در حقیقت هدف اصلی استفاده از شید در آباژور، حفاظت چشم از خیرگی و آسیب و همچنین جهت دهی نور از لامپ به محیط است.

خریدارانی که قصد خرید آباژور کنار سالنی را دارند به هنگام خرید این محصول باید به هماهنگی آن با چیدمان منزل دقت کنند، این نوع آباژورها دارای گوشه های زاویه دار هستند که معمولاً کلاهک آنها گرد بوده و مناسب برای کنار مبلمان می باشند، آباژورهای چوبی با ارتفاع مناسب نیز دید بصری بهتری دارند.

آباژور

آباژور رومیزی

محبوبترین مدل آباژور، آباژور رومیزی و ایستاده است. در صورتی که هدفتان از کاربرد آباژور در منزل، کاربری تزئینی است، می‌توانید از آباژور ایستاده با شید پارچه‌ای با بافت شل استفاده کنید که نور کمتری از خود ساطع می‌کند. انتخاب این شید، مقدار زیادی از نور لامپ را گرفته و نور ملایمی را به محیط ساطع می‌کند. این آباژور‌ها با حذف افقی نور، احتمال خیرگی و آسیب چشم را برای افرادی که دورتر از آن نشسته اند، کاهش می‌دهند. بعلاوه نور لامپ در فضای بالا و پایین آباژور کاملا در دسترس است و می‌توان از آن در گوشه‌ای دنج برای فراهم کردن محیطی مناسب مطالعه استفاده کرد.

در گذشته چیزی به اسم آباژور وجود نداشته است، اما رفته رفته و با گذشت زمان، آباژورهای مختلفی ساخته شده است که بیشتر جنبه ی تزیینی دارند و کسانی که خانه های لوکس و شیکی دارند، معمولا از آباژور برای زیبایی منزل خود استفاده می کنند.

آباژور رومیزی

آباژور کلاسیک

امروزه آباژور کلاسیک رومیزی با شید‌های کوچک نیز برای انجام کار‌های دقیق و مطالعه است. شید کوچک نور را در فضایی کوچک متمرکز می‌کند و استفاده از آن در یک اتاق تاریک، باعث آزار دیگران نخواهد شد. این مدل آباژور بیشتر مناسب مطالعه پیش از خواب است. چراغ آویز با شید فلزی، تمام نور ساطع شده از لامپ را به پایین تابانده و مناسب نصب در فضا‌هایی مانند آشپزخانه است که نیاز به نور بیشتر برای انجام یک کار دارند.

اجزای تشکیل دهنده آباژور شامل سرپوش یا همان کلاهک، فیتر و پایه است که از فیتر برای متصل کردن لامپ استفاده می شود، معمولا جنس این محصول شیشه ای، کاغذی، فلزی و غیره می باشد که هر کدام از این اجناس دارای قیمتهای متفاوتی می باشد.

اگر می خواهید این محصول در محیط خانه شما جنبه تزئینی داشته باشد می توانید از رنگهای مختلف استفاده نمایید اما اگر نورپردازی این آباژور برای شما اهمیت دارد بهتر است از رنگهای ساده تر و رنگهای ملایم تر استفاده کنید.

آباژور کلاسیک

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *