برای پولدار شدن هیچگاه کتاب راز ثروتمند شدن را نخواندم

برای پولدار شدن هیچگاه کتاب راز ثروتمند شدن را نخواندم

من و دوستانم یک روز در دانشگاه به گردهمایی نشستیم و راجب اینکه چه کتاب هایی خوب هستند پرداختیم و یکی از دوستان گفت من کتاب راز ثروتمند شدن را خواندم و تاثیر فراوانی داشته اما دیگری گف من چرا خواندم و تاثیری نداشته پس این را بدان که کتاب نیست که تو را به موفقیت می رساند بلکه این تلاش و همت شماست، با این حرف من به دنبال روغن های بادام رفتم که همیشه دوست داشتم در این زمینه فعالیت کنم و با یک حرف ثروتمندترین فرد در بین اطرافیانم شدم.

روغن بادام زمینی

اگر دقت کرده باشید روغن بادام زمینی همچون کره بادام زمینی با وجود داشتن فواید و مزایای فراوان معایب و مضراتی نیز دارد که از جمله آنها به داشتن اسید چرب امگا 6 و امگا 3 که اشباع نشده هستند اشاره کرد که بسیار مفید می باشند.

ولی باعث بروز التهاب و تعدادی از بیماریهای مزمن در افراد می شود و یا واکنش روغن بادام زمینی با اکسیژن یا همان اکسیداسیون که باعث تشکیل رادیکالهای آزاد و ایجاد انواع بیماری در صورت مصرف آن می شود.

مخلوط روغن بادام زمینی : در برخی موارد روغن بادام زمینی را با مقدار کمی از روغن دیگر که مزه ای مشابه با آن دارد مخلوط می کنند و این امر باعث می شود این روغن مقرون به صرفه تر شود و معمولا نیز به صورت عمده برای سرخ کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن بادام زمینی

روغن بادام تلخ

افرادی که دچار ریزش مو می باشند برای تقویت ریشه مو و ابرو با چند قطره روغن بادام تلخ اینکار را انجام دهند و به آرامی با دستان موی خود را ماساژ دهند تا داغ شود. روغن بادام تلخ و روغن سیاه دانه کمک به آبرسانی به چین و چروک پوست می شود و با دارا بودن کلاژن می تواند در پاکسازی سلولهای پوستی بسیار کمک کند.

روغن بادام سرشار از اسید چرب امگا 3 می باشد که به منظور نگهداری سطح کلسترول بدن مفید می باشد و جهت جلوگیری از بیماری  قلبی و عروقی کاربرد دارد. برای برطرف نمودن زخم دست و گوشه های ناخن که ریش ریش شده اند استفاده از این روغن بسیار کاربرد دارد و بدلیل داشتن ویتامین E می تواند در نوسازی پوست بدن شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

روغن بادام تلخ

روغن بادام شیرین

یکی از غنی ترین منابع غذایی که سرشار از چربی های سالم، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد روغن فندق و روغن بادام شیرین اصل است که با استفاده از بادامهای رسیده استخراج می شود، این نوع محصول در کمترین میزان گرما و فشار بالا تولید می گردد و جزء روغن هایی است که برای تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد به همین دلیل هم بسیار سالم است.

این نوع روغن را می توان برای استفاده خوراکی یا موضعی خریداری نمود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که روغن بادام شیرین اصل از سالم ترین نمونه روغن ها است که منبع غنی از اسیدهای چرب تک اشباع بوده و در کاهش کلسترول بد خون تاثیر می گذارد و همچنین به افزایش کلسترول خوب و تنظیم نمودن چربی خون هم کمک می‌ کند.

روغن بادام شیرین

 

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *