با کسب و کار در حوزه رب  به ثروتم جان بخشیدم

با کسب و کار در حوزه رب  به ثروتم جان بخشیدم

بعد از ورشکستگی حال و روز خوبی نداشتم و در خانه بودم یک روز به کمک همسرم به درست کردن رب انار پیوستم و تصمیم گرفتم  از طریق رب به ثروت و درامد خودم جان ببخشم بعد از حدود یک سال توانستم تمام مشکلات مالی ام را از طریق رب حل کنم و از طریق آن ثروتمند شوم. حالا در ادما به رب هایی که باعث ثروتمند شدنم شده اند می پردازیم.

رب فلفل دلمه ای

برخی از افراد تمایل به درست کردن و خوردن رب فلفل دلمه ای  قرمز شیرین دارند اما برخی دیگر که علاقه مند به خوردن خوراکی های تند می باشند آن را با فلفل قرمز یا چیلی تهیه می کنند.

برای تهیه ی این نوع از رب ها نیز همه چیز اختیاری می باشد و به شما بستگی دارد که می توانید با کم کردن یا اضافه کردن ادویه درصد تندی و شیرینی آن را کنترل نمائید.

نکته ی مهم و حائز اهمیت در تهیه ی رب ها این می باشد که حتما درب ظرف شما محکم باشد که هوا و رطوبت به درون آن انتقال نیابد زیرا که باعث کپک زدن یا باکتریایی شدن و خراب شدن رب شما می شود.

رب فلفل دلمه ای

رب هفت میوه

یکی از محبوبترین چاشنیهایی که به خوش طعم کردن وعده غذایی شما می تواند کمک زیادی کند، رب هفت میوه می باشد که ما در اینجا طرز تهیه آن و خواص این ترشی خوش طعم و با کیفیت را برای متقاضیان این محصول بیان می کنیم، برای آماده سازی این محصول به مواد اولیه ای مانند مقدار مورد نیازی از نمک، آب و میوه هایی نظیر ازگیل، آلوچه، انار دانه سیاه، آلبالو و دیگر میوه های ترش احتیاج دارید. باید خاطر نشان کرد که ابتدا باید توجه داشته باشید که میوه های خریداری شده کاملا تازه و مرغوب باشند، همچنین به خوبی رسیده و از کال بودن به دور باشند زیرا کمی آبدار بودن میوه های سبب می شود تا رب هفت میوه شما طعمی طبیعی تر داشته باشد.

رب هفت میوه

رب میوه

یکی از چاشنیهای خوشمزه و پر کاربرد در غذاهای ایرانی رب میوه انار بوده که به دو نوع سنتی و صنعتی تولید می گردد، که باید از نمونه اصل، خوشمزه و خوب آن تهیه و استفاده نمایید.

این رب انار ارگانیک به از گذشته تا به امروز به کار می رفته که برخی از افراد به روش سنتی که چندان بهداشتی نبوده آن را تهیه می کردند بعد آماده سازی آن را درون شیشه نگهداری کرده که از کیفیت محصول کم کرده و همچنین با مرور زمان آن بی کیفیت شده، همچنین طعم و مزه خود را از دست می داده است که امروزه با روشهای صنعتی با رعایت اصول بهداشتی آن تولید و به بازار عرضه می شود.

برای تهیه رب انار یک روال معین وجود داشته که ابتدا میوه شسته شده سپس پوست آن را گرفته و آبگیری نموده و در مرحله آخر تغلیظ انجام می گیرد.

در ادامه در مورد تهیه رب انار در کارخانجات و کاربرد آن مطالبی را آورده ایم که مطالعه آن به شما در تهیه محصولی با کیفیت و اصل کمک می کند تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با کاربردهای رب انار نیز بیشتر آشنا شوید.

رب میوه

حتما ببینید

توت خشک درجه یک

توت هایی که شما را در ماراتن زندگی پیروز می کند

زندگی همانند یک مسابقه است که همه در آن تلاش دارند تا زندگی بهتری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *