موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران

موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران

موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران

ممکن است بازاریابی تلفنی در ایران خیلی موفقیت آمیز نباشد ، اما اخیراً پیشرفت کرده است. سایت Talab را با موفقیت های مهم بازاریابی تلفنی در ایران دنبال کنید.

 

در بازاریابی تلفنی تنها چند ثانیه فرصت دارید تا اعتماد طرف مقابل را جلب کرده و تنها با مکالمه تلفنی موفق شوید. تعامل با برخی از مشتریان تلفن دشوار است. بنابراین ، وظیفه شما این است که مشتری را قبل از شروع روند فروش آماده کنید. چه این فروش تلفنی باشد و چه حضوری. در ابتدا ، روند ذکر شده در این مقاله ممکن است طولانی و دشوار به نظر برسد. مخصوصاً اگر عادت نداشته باشید.

 

من با بسیاری از مشتریان تلفن ارتباط برقرار کرده ام و می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این روند را به راحتی و ساده طی کنید. در اینجا هفت کار وجود دارد که شما باید برای افزایش موفقیت در فروش خود انجام دهید.

موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران

1. تمام س questionsالاتی که می پرسید باید به مشتری باشد ، نه به خود شما

به گفته تالاب ، در اولین ارتباطی که با مشتری برقرار می کنید ، تمام توجه و س questionsالات خود را به مشتری بسپارید. در مورد خود ، شغل و شرکت خود صحبت نکنید. به یاد داشته باشید ، اکنون زمان آنها است ، نه زمان شما. فروش مشتری مداری حرفه ای ترین نوع فروش است و فروش حرفه ای زمانی انجام می شود که با مشتری در مورد نیازها و خواسته های او صحبت کنید.

 

۲. تمام سوالات خود را از قبل ذکر کنید

اطلاعات بیشتر = فروش بیشتر. در بازاریابی تلفنی ، هرچه اطلاعات بیشتری از مشتری دریافت کنید ، بررسی شرایط مشتری و فروش محصول شما راحت تر خواهد بود. به همین دلیل پرسیدن سوال بسیار مهم است. س questionsالات شما باید به دقت تعریف شده و به طور کلی جزئیات داشته باشد. شما باید بیاموزید که چگونه با گذراندن وقت با مشتریان خوب خود ، محصول خود را بفروشید.

 

3. از نوشتن متن از پیش نوشته شده به شدت خودداری کنید!

هنگامی که در مورد س questionsالات اولیه خود از مشتری پاسخ مثبت دریافت می کنید ، بهتر است از مشتری س theالاتی درباره تجارت ، بازار ، بودجه و … بپرسید. در بسیاری از موارد ، مشتریان مایلند این اطلاعات را به شما بدهند به امید یافتن راه حل مناسب. برای دریافت اطلاعات از مشتری ، می توانید از یکی از س questionsالات اولیه زیر کمک بگیرید:

 

اگر بتوانید سه مورد از مشاغل خود را با جادو حل کنید ، چه گزینه ای را انتخاب می کنید؟

 

اگر بتوانید یک فرصت شگفت انگیز برای تجارت خود ایجاد کنید ، چه چیزی را انتخاب می کنید؟

 

من می خواهم یک جلسه شخصی با شما داشته باشم تا در مورد مشکلات تجاری خود و کمکی که محصول ما می تواند به شما ارائه دهد صحبت کنم. چهارشنبه ساعت دو بعد از ظهر چطوره؟

 

همیشه به یاد داشته باشید که فروش تلفن و فروش به طور کلی باید بسیار شخصی باشد. شما باید مشکلات و نیازهای هر مشتری را به صورت جداگانه برطرف کنید. به این ترتیب شما قادر به برقراری ارتباط با مشتری و حفظ این رابطه تجاری خواهید بود. اگر می خواهید از متن از پیش نوشته شده استفاده کنید ، این لینک شخصی به نظر نمی رسد و این دقیقاً همان چیزی است که باید از آن اجتناب کنید.

موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران

4. در اولین تماس مشتری مزاحم نشوید

اگر برای اولین بار با مشتری تماس می گیرید ، باید با او تماس بگیرید. این بدان معناست که به جای اینکه مشتری را در جریان اطلاعات عظیم در تماس اول غرق کنید ، فقط کمی در مورد تجارت و محصولات خود با او صحبت کنید. اگر مشتری علاقه مند است و اطلاعات بیشتری در مورد آن می خواهد ، می توانید بقیه اطلاعات را به او بدهید.

 

5- سعی نکنید در اولین تماس تلفنی خود چیزی به مشتری بفروشید

هرگز نباید سعی کنید در اولین تماس تلفنی خود چیزی را بفروشید. روی جمع آوری اطلاعات تمرکز کنید. ابتدا باید با مشتری صحبت کنید و س yourالات خود را بپرسید ، مگر اینکه کالایی که می فروشید ارزان است و نیاز به تفکر زیادی دارد. یادداشت برداری کنید و به مشتری بگویید که دوباره تماس می گیرید. سعی کنید با مشتری ارتباط برقرار کنید و مهربان و دوستانه رفتار کنید.

 

6. مشتری را آرام نگه دارید

هرچه مشتری آرامش خود را حفظ کند و در مقابل شما بازتر باشد ، احتمال اینکه بتواند یک رابطه تجاری طولانی مدت با او داشته باشد ، بیشتر است. داشتن اولین خیال در فروش تلفنی داشتن آرامش خاطر و انتقال این آرامش خاطر به مشتریان است.

 

7. شما دقیقاً می دانید که چرا مشتری مجبور است از شما خرید کند

هر مشتری دلیلی برای خرید دارد. شما باید دلیل آن را بدانید. همچنین یک واحد ترس یا تردید وجود دارد که مانع خرید مشتری می شود. شما باید این را نیز شناسایی کنید. این اولین کار شما در اولین تماس تلفنی است. شما باید میزان صلاحیت مشتری را ارزیابی کنید و درک کنید که دلیل اصلی خرید وی و ترس یا تردید اصلی چیست.

 

این هفت نکته فروش تلفنی را برای افزایش فروش ، پیروزی مشتریان عادی و درآمدزایی بیشتر به کار ببرید.

منبع:
https://www.talab.org/psychology/success/موفقیت-های-مهم-برای-بازاریابی-تلفنی-در.html

حتما ببینید

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

مطمئناً شما برای کار یا سایر موارد مانند دریافت معرفی نامه رسمی ، قبلاً به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *