راه های ساده شاد بودن در زندگی پر مشغله امروزی

راه های ساده شاد بودن در زندگی پر مشغله امروزی

همیشه فرصتهای جدیدی برای خوشبختی وجود دارد. در اینجا 11 روش آسان برای افزودن شادی به برنامه روزانه خود آورده شده است.

 

11 راه ساده برای شاد بودن در زندگی

 

منتظر خوشبختی نباشید

خبر خوب این است که همیشه فرصت های جدیدی برای خوشبختی وجود دارد. زندگی را به عنوان یک ایستگاه قطار مرکزی تصور کنید ، جایی که اوقات خوش بدون وقفه می آید. به احتمال زیاد ، فرصت خوشبختی از قبل فراهم شده است. گاهی اوقات درست در مقابل شماست. به دلایلی قادر به تمرکز بر روی آن و ارزیابی آن نیستید.

 

مهم نیست که در پیرامون شما چه اتفاقی می افتد ، شما همیشه می توانید احساس خوشبختی ، بهره وری بیشتر ، جذب موفقیت و لذت بردن از موفقیت کنید. وقتی تمرکز و طرز فکر خود را تغییر می دهید ، دیدگاه های شما تغییر می کند. وقتی این تغییر اتفاق می افتد ، زندگی شما تغییر می کند.

 

همین حالا خوشبختی را به زندگی خود اضافه کنید!

ایا مینوانید او را ببینید شما در یک جزیره گرمسیری زندگی می کنید. هر وقت خواستید بیدار می شوید و آنچه می خواهید انجام می دهید. شخصی برای شما صبحانه می آورد. از منطقه راحتی بالکن شما ، آنچه می بینید اقیانوس و پاهای شما است. چه زندگی دلچسب!

 

همه ما آرزوی روزی را داریم که خوشحال باشیم. تا آن زمان ، ما بیش از حد کار می کنیم ، بیش از حد استرس داریم و به اندازه کافی خوشحال نیستیم. این رویا بدون برنده شدن در قرعه کشی یا ارتباط با یک عموی ثروتمند در حال مرگ به نظر نمی رسد. اما اگر خوشبخت نباشیم زندگی به چه درد می خورد؟

 

خبر خوب این است که شما همین حالا می توانید خوشبختی را به زندگی خود اضافه کنید. فقط چند فعالیت ساده تولید سروتونین می تواند استرس را کاهش داده و انتظار برای مدینه فاضله را آسان کند.

 

مراقبت از خود را بخشی از برنامه عادی خود قرار دهید

توانایی صرف وقت برای فشار دادن دکمه تنظیم مجدد کاری است که همه ما باید هر از گاهی انجام دهیم. اما یک نکته را باید بخاطر بسپارید: استراحت برای یک لحظه استراحت یا آرامش یا لذت بخشی از نبرد است. ما وقت خود را در ساعت خوش می گذرانیم ، اما آن زمان خوشبختانه نمی گذرد ، زیرا در آن زمان شما به چند ایمیل آخر که سفارش نداده اید فکر می کنید. وقتی لباسهای زیادی کثیف کنار تلویزیون نشسته چگونه می توانید تلویزیون بدون استرس تماشا کنید؟ آیا وقتی می دانید 18 ماه است که به دندانپزشک مراجعه نکرده اید ، آیا واقعاً می توانید کرم کارامل بخورید؟ یا دو سال بعد از عروسی هم اتاقی در دانشگاه ، هنوز هدیه عروسی برای او سفارش نداده اید؟

 

یکی از مطمئن ترین راه ها برای استفاده از وقت مراقبت از خود ، عدم استرس در مورد مسائل مختلف است. خود را سازمان دهید تا حداکثر بازدهی را برای زمانی که به خود اختصاص داده اید داشته باشید.

در یک روحیه شاد باشید

یک زندگی شاد بهترین تجربه ای است که می توانیم برای رسیدن به آن امیدوار باشیم. این نوعی زندگی است که احساسات مثبت و انرژی خوبی ایجاد می کند و ما را ترغیب می کند با امید زیادی به آینده نگاه کنیم. شادی خالص ممکن است احساسی زودگذر به نظر برسد ، اما حتی اگر لحظه ای آن را احساس کنید ، می توانید از آن لذت ببرید. می توانید لذت ببرید.

راه های ساده شاد بودن در زندگی پر مشغله امروزی

نگران نباش

خوشبختی بسیار شبیه عشق عمل می کند ، به روشی مرموز! با این حال ، علم و روانشناسی به ما می گویند که مواد شیمیایی مغز احساسات را دگرگون می کنند. اما برای فعال سازی این مواد شیمیایی ابتدا باید در مورد عادت ها صحبت کنیم.

 

فرمولی برای خوشبختی وجود دارد که به تغییر الگوهای فکری اشاره دارد. الگوهای شما (کاری که انجام می دهید ، فکر می کنید و هر روز می گویید) میزان خوشبختی شما را تعیین می کند. این هیچ ارتباطی با آنچه در اطراف شماست ندارد بلکه به نحوه کار مغز شما ارتباط دارد: این صدای درونی. خوشبختی یک قدم با شما فاصله ندارد زیرا در واقع در درون شماست.

 

راههای خوشبخت بودن
خوشبختی بسیار مانند عشق کار می کند

 

قدر چیزهای کوچک را بدانید

همه ما آنها را داریم آن لحظات یا چیزهای کوچک که اغلب نادیده گرفته می شوند زیرا فکر می کنیم یا ناچیز هستند و یا اینکه آنها را به دلیل اینکه در فرهنگی زندگی می کنیم که موفقیت های بزرگ را جشن می گیرد ، مسلم می دانیم. اما اگر ما به استقبال و بزرگداشت این چیزهای کوچک عادت کنیم چه می کنیم؟ زندگی واقعی در اطراف ما اتفاق می افتد وقتی منتظر چیز بزرگی می مانیم که امیدواریم به ما آرامش درونی ، احساس رضایت یا لذت برساند. حقیقت این است که بسیاری از مهمترین چیزها چیزهای کوچک است.

 

خود را با افراد مثبت محاصره کنید

یک اشتباه بزرگ مردم این است که نمی فهمند شادی یک انتخاب فردی است. اما هر انتخابی ما تحت تأثیر افراد زندگی ما باشد. اگر بتوانید افراد بهتری را به زندگی خود جذب کنید ، شانس دستیابی به خوشبختی و موفقیت را نیز به طور قابل توجهی افزایش می دهید.

 

تعامل اجتماعی مثبت مهمترین تأثیر را در شادی طولانی مدت دارد. استقبال از یک فرد مثبت به دنیای شما می تواند یکی از مهمترین انتخاب هایی باشد که می توانید برای رسیدن به خوشبختی انجام دهید.

خبر مهم: خنده احساس خوبی به شما می دهد. خوب ، این خیلی تعجب آور نیست. اما سعی کنید به آخرین باری که واقعا خندید فکر کنید. این احتمالاً مدتها پیش است. ما بزرگسالان چنان بزرگسالان گرفتار مسئولیت های خود هستیم که به اندازه بچه ها نمی خندیم.

راه های ساده شاد بودن در زندگی پر مشغله امروزی

اما ما باید این کار را انجام دهیم! ثابت شده است که خنده باعث کاهش استرس ، تقویت ایمنی ، بهبود جریان خون و تقویت روابط می شود.

 

بیشتر دوست داشته باش

خرگوش پرسید: “چه واقعی است؟”

اسب چرمی پاسخ داد: “واقعی بودن چیزی نیست که از آن ساخته شده باشی.” این چیزی است که برای شما اتفاق می افتد.

 

در سال 1992 ، مارگری ویلیامز در کتاب محبوب کودکانش The Bunny Volotti به یک موضوع بسیار پیچیده پرداخت. خرگوش در راه کشف معنای واقعی بودن ، متوجه می شود که در پایان به معنای داشتن شخصی است که شما را دوست دارد و می تواند این عشق را بپذیرد.

 

اینها تصاویر کلاسیک و درس تأثیرگذار داستان شب آرامش بخش است. اما با افزایش سن به ما یاد می دهند که واقعی بودن به معنای تمرکز در مدرسه ، یافتن شغل مناسب ، کسب درآمد ثابت ، خانواده و آمادگی برای بازنشستگی است. در بزرگسالی ، با دلتنگی نسبت به اوقات ساده تر گذشته لبخند می زنیم. زیرا می دانیم که زندگی پیچیده تر از عشق ورزیدن و دوست داشته شدن است.

اینطور نیست؟

لیستی از خوشبختی داشته باشید

هر بار که یکی از این چک لیست ها را بررسی می کنیم یک لحظه وجود دارد. بعضی اوقات فقط یک ثانیه طول می کشد ، اما بعضی از روزهای خوب یک دقیقه یا حتی چند ساعت طول می کشد. این یک لحظه است ، یک لحظه زودگذر ، وقتی شما واقعاً می توانید بگویید که خوشبختی را پیدا کرده اید. هر قسمت از شما ، از انگشت به انگشت ، هدایت می شود. این خوشبختی مایه شگفتی ، غرور ، پیروزی و احساس عالی از عشق به خود خالص است. وقتی جهان را از دریچه های مختلف می بینید ، تمام دیدگاه شما تغییر می کند.

 

برای خوشبختی خود برنامه ریزی کنید

ما برای بیمه بازنشستگی خود مبلغی را در نظر گرفتیم. ما مکمل های کلسیم مصرف می کنیم. ما تمرین می کنیم. ما امیدواریم که با افزایش سن ، این اقدامات احتیاطی از ما محافظت کند. اما وقتی از پول ، استخوان و فشار خون خود محافظت می کنیم ، فراموش می کنیم از آنچه می تواند کیفیت زندگی ما را تغییر دهد محافظت کنیم: خوشبختی.

 

چندین دهه تحقیق در روانشناسی مثبت نشان داده است که سطح بالای سلامت روان (ترکیبی از رضایت کلی از زندگی و احساسات لحظه ای مثبت) می تواند منجر به سلامت جسمی بهتر و عمر طولانی تر شود. در گزارش سال 2011 اتحادیه بین المللی روانشناسی کاربردی ، دکتر ادوارد دینر ، استاد دانشگاه ایلینوی در اوربانا-شامپاین ، بیش از 160 مطالعه مرتبط را تجزیه و تحلیل کرد و نتیجه گرفت که اگرچه احساسات مثبت نتایج افراد با مشکلات خاص را بهبود نمی بخشد شرایطی مانند سرطان. شواهدی که نشان می دهد شادی منجر به سلامتی بهتر می شود کاملا “واضح و قانع کننده” است.

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/ways6-happy-life.html

حتما ببینید

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

مطمئناً شما برای کار یا سایر موارد مانند دریافت معرفی نامه رسمی ، قبلاً به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *