شما زمانی می توانید با دنیای فقر و بی پولی خداحافظی کنید که در مسیر درست قدم بردارید مسیری که باعث شود شما در زمان مناسب به بیشترین سود دهی برسید و از فقر و بی پولی فاصله مناسبی بگیرید. شما می توانید با چند تاکتیک آسان و جملات مناسب بهترین مشتری ها را برای خود پیدا کنید.
جملات مشتری پسند
نحوه بر خورد با جملات مشتری پسند مخصوصا در دفعه اول تاثیر زیادی روی برند و فروش محصول دارد. استفاده از جملات زیبا و دل نشین باعث رضایت مشتری در طولانی مدت می شود.
وقتی با صبر و حوصله اطلاعات خواسته شده را به مشتری می دهید مسلما نتیجه بسیار خوبی در کسب و کار خود مشاهده می کنید که این نحوه بر خورد یکی از عوامل اصلی موفقیت می باشد.
ممکن است که جملات مختلف در معنی یکسان باشند اما لحن بیان آنها با هم متفاوت باشند مثلا کلمه “بفرمایید” و “کمکی از دستم بر می آید” هر دو به یک معنی هستند اما لحن بیان آنها با هم متفاوت است و ممکن است که بازده متفاوتی نیز داشته باشند و مشتری همیشه منتظر شنیدن جملاتی از فروشنده است که برایش خوشایند باشد و در معرفی خرید بهتر کالا به او بیشتر کمک کند.
جمله سازی با تجارت
در زمان معرفی کالا به مشتری بهتر است از جمله سازی با تجارت استفاده شود که لحن مثبت داشته باشد و از جملاتی مثل نمیتوانم ، نمی دانم، نداریم و…. استفاده نشود و در عوض از جملات مثبت مثل می توانم برایتان بپرسم، حتما برایتان تهیه می کنم و…. استفاده شود و این بیشتر بر روی راه حل مشکل متمرکز می شود.
برای تبلیغ کالا و برند بهتر است از متن های کوتاه و جذاب استفاده شود. متن طولانی خواننده ای نخواهد داشت چون حوصله و وقت خواندن آن را اغلب ندارند. حتی می توان از عکس و ویدئو و لینک نیز برای جذب مشتری برای تبلیغ کالا و برند استفاده کرد
جمله با تجارت
در برخی موارد چیزی که در شما و رقیبتان تفاوت ایجاد می کند طرز بیان جمله با تجارت است که برند یک نفر را متمایز تر می کند و باعث می شود مشتری به آن جذب شود.نقش فروشنده در بازاریابی بسیار مهم است و وظیفه او آوردن دلایل کافی برای خرید مشتری است. اغلب فروشندگان تنها یک بار فرصت دارند تا درباره محصولشان توضیح دهند و فرصت مجددی به آن ها داده نمی شود،پس باید به دقت از جملاتی استفاده کنند که تاثیر بیشتر و عمق معنایی بالاتر داشته باشد و مشتری را جذب کند.به چند تا از جملات پر کاربرد مهم زیر در کسب و کار و بازاریابی توجه کنید.
می توانم کمکتان کنم؟مشتری باید بداند و اطمینان خاطر داشته باشد که شما می خواهید به او کمک کنید و می توانید این فرصت را داشته باشید که برای هر مشکلی که به وجود آمد دلایل منطقی و خوب بیاورید و مشتری را راضی نگه دارید.