بیوگرافی ساره بیات + عکس جدید

بیوگرافی و عکسهای جدید ساره بیات

  • نام :ساره بیات
  • تایخ تولد:14 مهر 1358
  • محل تولد:تهران
  • پیشه: بازیگر
  • سال های فعالیت:1380 تا کنون

بیوگرافی ساره بیات

عکس ها و بیوگرافی کامل “ساره بیات ” بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد.

ساره بیات

زندگینامه کامل ساره بیات 

وی در سال 2001 وارد تئاتر شد و در اولین کار خود در جشنواره پلیس جایزه بهترین بازیگر مرد را با مدرک افتخاری دریافت کرد. وی پس از دریافت مدرک بازیگری از انستیتوی کارنامه ، به مجموعه ای از “عقاب های مشت” دعوت شد.

ساره بیات و رضا کیانیان

سارا بیات و رضا کیانیان مشت عقاب

“مشت عقاب ها” نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در فوریه 2007 از شبکه سه سیما پخش شد.
در سال 2006 با بازی در فیلم “تقلید از شیطان” به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد.

ساره بیات

ساره بیات در مقلد شیطان
خلاصه داستان: جنایتکاری به نام جمشید سیف ، که با دقت و حوصله عکس و اسناد سوژه های خود را تهیه می کند ، آنها را تهدید به همکاری می کند و با تهدید به افشای اسناد موردنظر به آنها در انجام کارهای شیطانی خود کمک می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین موضوع وی است.
زندگینامه ساره بیات
عکس ساره بیات
در سال 2010 ، سارا بیات برای بازی درخشان در فیلم “جدایی نادر از سیمین” برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و یک خرس نقره ای بهترین بازیگر زن با بازی لیلا خاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین شد … جدایی نادر از سیمین فیلمی دراماتیک به کارگردانی ، تهیه کنندگی و تهیه کنندگی عسگر فرهادی است.
ساره بیات
هنرنمایی ساره بیات در جدایی نادر از سیمین
این فیلم در مجموع بیش از 51 جایزه بین المللی از جمله جوایز متعددی از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جوایز معتبر بین المللی مانند اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ، گلدن گلوب و خرس طلایی را از آن خود کرده است.
فیلم برلین قابل توجه است. شناخت انتقادی جدایی نادر سیمین تا حدی است که برخی آن را یکی از 11 فیلم برتر 2111 می دانند. با این حال ، او نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.
ساره بیات و هادی ساعی
سوارکاری ساره بیات و هادی ساعی

فیلم شناسی ساره بیات 

سینمایی های ساره بیات

  1. 1397رحمان 1400 منوچهر هادی
  2. 1397لابیرنت   امیرحسین ترابی
  3. 1396اتاق تاریکروح الله حجازی
  4. 1395زرد مصطفی تقی زاده
  5. 1395بیست و یک روز بعدسید محمدرضا خردمندان
  6. 1395لابیمحمد پرویزی
  7. 1394آااادت نمی کنیم ابراهیم ابراهیمیان
  8. 1393محمد رسول الله مجید مجیدی
  9. 1393ناهید آیدا پناهنده
  10. 1393خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن
  11. 1392خواب زده ها  فریدون جیرانی
  12. 1392ساکن طبقهٔ وسط  شهاب حسینی
  13. 1392فصل فراموشی فریباعباس رافعی
  14. 1392  لامپ 100 سعید آقاخانی
  15. 1389جدایی نادر از سیمیناصغر فرهادی
  16. 1385مقلد شیطانافشین صادقی

فیلم های ساره بیات

فیلم شناسی خانم بیات

سریال های ساره بیات

  1. 1386 یک مشت پر عقاب اصغر هاشمی
  2. 1387 بی گناهان (مجموعه تلویزیونی) احمد امینی

نمایش خانگی ساره بیات

1395 عاشقانه (مجموعه نمایش خانگی) منوچهر هادی

فیلم ساره بیات

فیلم ها و مجموعه های ساره بیات

تله فیلم های ساره بیات

  1.     بانو
  2.     مرگ یک شاعر
  3.     ریسمان سبز
  4.     ترانه پائیزی
  5.     شیفت شب

ساره بیات

ساره بیات بازیگر
ساره بیات و رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد در کنار خواهرخانمش ساره بیات

جوایز ساره بیات

سال جشنواره دسته اثر نتیجه
1389 بیست و نهمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن جدایی نادر از سیمین برنده
1390 شصت و یکمین دوره ی جشنواره ی فیلم برلین خرس نقره ای بهترین بازیگر زن (به همراه گروه بازیگران زن فیلم) جدایی نادر از سیمین برنده
1390 جشنوارهٔ فیلم جیپور هندوستان بهترین بازیگر زن جدایی نادر از سیمین نامزدشده
1391 انجمن منتقدان فیلم لندن بهترین بازیگر نقش مکمل زن جدایی نادر از سیمین برنده
1391 جشنواره بین المللی فیلم پام اسپرینگز بهترین بازیگر زن جدایی نادر از سیمین برنده
1392 جشنواره بین المللی فجر بهترین بازیگر نقش یک زن فصل فراموشی فریبا نامزدشده
1393 جشن خانه سینما بهترین بازیگر نقش یک زن ناهید نامزدشده
1393 هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران بهترین نقش یک زن نامزدشده
1394 جشنوارهٔ بین المللی فیلم راوی بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا برنده
1394 جشنوارهٔ تیبورون آمریکا بهترین بازیگر زن برنده
1394 سی و چهارمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر بهترین بازیگر زن آااادت نمی کنیم نامزدشده
1394 جشنوارهٔ فیلم یونیورسال آمریکا بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا نامزدشده
1394 جشنوارهٔ فیلم نیوجرسی آمریکا بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا نامزدشده
1394 جشنوارهٔ بین المللی فیلم ارواین آمریکا بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا برنده
1395 جشنوارهٔ بین المللی کویینز ورلد بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا برنده
1395 جشن چلچراغ نشان بازیگری برنده
1395 جشنوارهٔ بین المللی فیلم عشق بهترین بازیگر زن فصل فراموشی فریبا برنده
1396 هفدهمین جشن حافظ بهترین بازیگر زن درام سریال عاشقانه برنده
1396 جشنوارهٔ فیلم شانگهای بهترین بازیگر نقش اول زن زرد (فیلم 1395) برنده
1397 هجدهمین جشنواره حافظ بهترین بازیگر زن زرد (فیلم 1395) نامزد شد

عکس های تکی ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات


عکس های متفاوت ساره بیات

سرطان ساره بیات

گریم جالب ساره بیات در نقش مادر مبتلا به سرطان

ساره بیات و محمدرضا فروتن

ساره بیات و محمدرضا فروتن در آاااادت نمیکنیم

ساره بیات

خواب زده ها با بازی ساره بیات

ساره بیات و محسن تنابنده

محسن تنابنده و ساره بیات در لامپ صد

ساره بیات و پژمان بازغی

ساره بیات و پژمان بازغی در ناهید

ساره بیات

بازی ساره بیات در جدایی نادر از سیمین

ساره بیات و کامبیز دیرباز

پژمان بازغی و ساره بیات در جشنواره برلین

ساره بیات

محمدرضا گلزار و ساره بیات در سریال عاشقانه

ساره بیات

بازی ساره بیات در خداحافظی طولانی

ساره بیات و همسرش

ساره بیات همراه با مهناز افشار و همسرش

 عروسی خواهر ساره بیات

ساره بیات در عروسی خواهرش

ساره بیات در ناهید

او از سال 1380 رد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد.

آخرین کار وی حضور در سریال دل در نقش رستا می باشد که کارگردانی آن برعهده منوچهر هادی است و و پیش از این هم تجربه هنکاری با او در سریال عاشقانه و فیلم رحمان 1400 را داشت.

وی دارای جوایز متعدد در حوزه بازیگری می باشد.

 

ازدواج و همسرش

ساره بیات در تاریخ 4 اردیبهشت ماه خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری را اعلام نمود.

همسر ساره بیات کیست ؟

علیرضا افکاری (متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶) آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.
او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، معین، گوگوش، ابی[۱]، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی[۲]، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است.

ساره بیات و همسرش علیرضا افکاری

خبر جدید دی ماه ۹۸ : منوجهر هادی کارگردان سینما در یک گفتگوی رادیویی اعلام کرد که ساره بیات در آستانه ازدواج می باشد و قرار است به زودی ازدواج کند.

خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است

ساره بیات و خواهرش سروین

گفتگو با ساره بیات

شما الان راضیه جدایی… را فراموش کرده اید؟ از آن نقش خلاص شده اید؟

راضیه برای خلاص شدن از شر یا خلاص شدن از آن من را اذیت نمی کند ، اما راضیه یکی از جذاب ترین و شگفت انگیزترین قسمت های زندگی کاری من است که من را در تکامل زندگی کاری ام همراهی کرده است. شخصیت راضیه از این طریق بر قدرت من افزود. راضیه برای من انرژی است ، نه ایستگاهی برای توقف در آن.

برای جداشدن از یک نقش چه می کنید؟ زود می روید سیر یک فیلم دیگر یا نه، می روید مسافرت، کتاب می خوانید، می روید دنبال زندگی شخصی و اصلا به سینما فکر نمی کنید؟ اصلا این قدر درگیر نقش می شوید که نیاز به بازسازی روحی داشته باشید؟

برای جدا شدن از نقش قبلی ، فقط فیلم جدیدی را شروع می کنم. بازیگری به این معنی است. البته من نکات شما را رد نمی کنم ، از جمله فاصله زمانی معقول بین پذیرش دو نقش. ترجیح من فاصله بین پذیرش دو نقش زندگی است. یعنی همان کلمات شما ، یعنی نفس کشیدن ، تجربه کردن ، شنیدن ، تماشا کردن.

اصغر فرهادی برای نزدیک کردن بازیگر به شخصیت های فیلمش کلی طرح و برنامه دارد. مثلا شنیده ایم به شما توصیه کرده که مدتی با چادر و مقنعه رفت و آمد کنید یا پولی در کیفتان نگذارید

تا نتوانید چیزهایی را که دوست دارید بخرید. این شیوه نزدیک شدن به نقش را بعدها برای خودتان تکرار کرده اید؟ اصلا چطور به نقش نزدیک می شوید؟ با فاصله با آن طرف می شوید یا در آن حل می شوید؟

سبک آقای فرهادی متفاوت است و گرفتن مهارت بازیگری از بازیگران وی دشوار است و آثار وی ثابت کرده اند که این سبک متفاوت و راضی کننده است.

علاوه بر این ، تسلط آقای فرهادی بر این روش غیرقابل انکار است. و در مورد این نبرد قدیمی دنیای بازیگری (حل نقش و درگیر شدن با آن یا فقط هنر بازیگری) ، می توان یکی از دو راه تعامل با کارگردان را انتخاب کرد.

برای شخصیت طراحی دارید؟ مثلا می گویید این شخصیت در نقطه A است، بعد کم کم تغییر می کند و به نقطه B می رسد؟

از نظر من طراحی به معنای فیلمنامه به علاوه سبک داستان پردازی کارگردان است. شخصیت پردازی با ترکیب فیلمنامه و کارگردانی حاصل می شود و این یک اصل مهم برای من است.

اینکه در فضایی به سرپرستی کارگردان قرار بگیرم و من در آن نقش داشته باشم. شرایط ایده آل برای یک بازیگر یک فیلمنامه خوش فکر و کارگردان مستقیم است و با ضعف یکی از این دو ، قطعاً طراحی بازیگر با مشکل روبرو خواهد شد.

کارنامه تان را که مرور می کنیم می بینیم بیشتر انتخاب هایتان زن هایی اند که مدام با خودشان در کشکمش اند. همه چیز درونی است و آنچه که بیرون دیده می شود تنها سطح ماجراست.

از جدایی… تا ناهید و حتی خداحافظی طولانی، نگاه کردن به چهره تان حکایت از یک غم خیلی عمیق دارد که انگار نمی شود از شرش خلاص شد. این انتخاب ها «پیش آمده» یا این که فکر کرده اید در آنها بهتر عمل می کنید؟

یکی از بزرگترین جذابیتهای بازیگری برای من مواجهه با چالش درک یک شخصیت است. به همین دلیل شخصیت های متنوع ، خاکستری و حتی مرموز برای من بسیار جذاب هستند. شخصیت سطحی نیازی به بازی ندارد.

شما چطور یک نقش را انتخاب می کنید؟ می خواهیم بدنیم معیارتان دقیقا چیست؛ کارگردان، همکاران، فیلمنامه، حس و حال خودتان، سختی نقش یا چیزهای دیگر…؟

مثلا می شود بگویید بازی در «خواب زده ها» و «خداحافظی طولانی» را برای چه قبول کردید؟

فیلمنامه، کارگردان، عوامل پشت صحنه. همه اینها عوامل موثر در انتخاب من اند که البته منوط به احوالات خودم در آن روزهایم هستند. دلیل انتخاب «خواب زده ها» جواب سوال سوم شماست:

پایان دادن به راضیه جدایی… با بازی نازگل مشرقی خواب زده ها؛ دو ژانر و اتمسفر کاملا متفاوت که البته حضور آقای جیرانی انگیزه ام را تقویت می کرد. دلیل انتخاب «خداحافظی طولانی» هم علاقه ام به سینمای فرزاد موتمن بود.

بازی در فیلمی مثل «محمد رسول الله (ص)» برای بازیگران یک ریسک است؛ از یک طرف عوامل حرفه ای بین المللی حضور دارند که کار کردن با آنها جذاب است و از طرف دیگر،

در همان مرحله خواندن فیلمنامه می شود مطمئن شد که هیچ شخصیتی جز پیامبر(ص) نقش اصلی نیست و آن قدرها فرصت دیده شدن برای بقیه بازیگرها وجود ندارد. شما چطور با این فیلم برخورد کردید؟

به نظرم تمام بازیگران فیلم «محمد رسول الله (ص)» نقش اصلی اند. برای این که با هر مقدار حضور، در آن، نشانی حضرت را می دهند.

یعنی تکمیل شدن یک پازل که با حذف یکی از این نقش ها، طراحی ناقص می شود. برای این که تماشاگر با اتمسفر یا قصه ای از نقش اصلی رو به روست، نه صورت، فیزیک و میمیک او. برای پذیرش حلیمه حتی لحظه ای درنگ نکردم.

 

فیلم محمد رسول الله (ص) از آن نوع فیلم هایی است که بازی رئال به شیوه معمول نمی طلبد، چون آن قدرها روی بازیگر مکث می کند تا شخصیت پردازی کند. طراحی تان برای نقش چه بود؟

راهنمایی ها چه بود؟ قرار بود چطوری بازی کنید و چطور به نظر برسید؟

تعداد و تنوع نقش ها شبیه جزئیات متنوع و پراکنده است ، اما جزئیات جالب و مهمی که آنها را به هم پیوند می دهد ، یک کلیت مهم را به نام پیامبر (ص) بازگو می کند.

به همین دلیل مهم است که بازی در نقش حلیمه ، که یکی از جزئیات است ، اما انجام هر کاری ممکن برای ارتباط بیننده با تمام زندگی پیامبر مهم است.

البته از نظر اهمیت شخصیت حلیمه همین بس که شخصیت حلیمه برای در نظر گرفتن دوران کودکی حضرت ، فصلی جدایی ناپذیر و بسیار مهم است.

حلیمه از معدود نقش های شماست که کشمش درونی ندارد و بیشتر، متمرکز است روی بروز احساس. برای شما هسته مرکزی بازی چه بود؟

می خواهیم بدانیم خودتان در طراحی نقش می خواستید چه جنبه ای از شخصیت بیشتر دیده شود؟ کدام وجه احساسی اش؟

حرف ما درباره آن چیزی است که خودتان به فیلمنامه اضافه کردید و الان دوست دارید دیده شود.

در واقع ، این تنها نقشی است که من در بازی خود به آن توجه نکردم. من چنان در شادی و عشق معنوی غرق شده بودم که از خدا خواستم به من نیرویی مضاعف بدهد تا بر وزن این قهرمان غلبه کنم.

من فقط دعا کردم و از خدا خواستم که به من کمک کند و هیچ برنامه ای به جز ذکر در محل کار به یاد نمی آورم. عشق و وسواس حلیمه نسبت به پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) و روایت دو فصل از زندگی حلیمه قبل و بعد از ملاقات با پیامبر ، لحظات مهم در برخورد با شخصیت حلیمه در نمایش من بود.

حلیمه یک شخصیت تاریخی است که قاعدتا نزدیک شدن به آن خیلی سخت است. شما حلیمه خودتان را ساختید یا حلیمه مدنظر مجید مجیدی را؟

یا نه، به این فکر کردید که مثلا باید به تاریخ وفادار باشید و همه چیز را در مطالعات به دست بیاورید؟

همه چیز کاملاً تعاملی بود. این تعامل بین مدیر کاردان که پناهگاهی امن بود و من که آرزو داشتم در آن حضور داشته باشم. من حلیمه خودم را با راهنمایی آقای مجیدی

، با تأیید او و نظارت لحظه ای آنها بر کل کار ، نه فقط نقش حلیمه ، درست کردم. در حالی که ما بخشی از تاریخ را می گفتیم ؛ به همین دلیل پایبندی به تاریخ و شخصیتی که از آن زمان شکل گرفته بسیار مهم است.

با آقای شجاع نوری که صحبت کردیم، می گفت هروقت گریم می شد و خط ها روی چهره اش می آمد، انگار استحاله پیدا می کرد و به خود شخصیت عبدالمطلب نزدیک می شد.

گریم روی بازی شما چنین تاثیری داشت؟ اصلا عوامل خارجی چه کمکی کردند؟ با ذکر مثال لطفا!

مطمئناً کار همه عوامل بر روی چهره و کار من ، هر کدام از نوع ، تأثیرگذار است و سعی می کنم از همه تلاش آنها برای دستیابی به کار بهتر استفاده کنم.

عوامل خارجی جزئیات را موشکافی کرده اند. وسواس آنها کار من را سخت کرد و پیوسته جدیت را به من یادآوری می کرد. حضور آنها باعث دلگرمی و آسایش من شد.

تجربه آنها مرا به نقش نزدیکتر کرد و در پایان من از نتیجه بسیار راضی بودم و رابطه خوبی برقرار کردم. البته منکر دانش ، تجربه و هنر هموطنانم نیستم که همیشه از تلاش و تجربه آنها در کارهای مختلف سپاسگزارم.

جایی گفته اید معمولا بین بد و بدتر انتخاب نمی کنم و همیشه سعی کرده ام بهترین انتخاب ها را داشته باشم. حالا که کارنامه تان را نگاه می کنید بینشان هیچ انتخاب بدی نمی بینید؟

ساره بیات ,همسر ساره بیات ,بیوگرافی ساره بیات

در سینمای ما بازیگر فالگیر نیست اما در نهایت تصمیمات را بر اساس تجربه ، هوش و ارزیابی فعلی می گیرد. یک فیلمنامه خوب و متفاوت برای جلوگیری از تکرار ،

یک کارگردان خوب و یک تیم درجه یک و حرفه ای عواملی هستند که نه تنها بازیگر را راضی می کنند ، بلکه او را به پذیرش نقشی ترغیب می کنند. اما پیش بینی اینکه نتیجه کار چه خواهد بود و بیننده با چه روبرو خواهد شد برای بازیگر دشوار است.

منبع:

بیوگرافی ساره بیات +ازدواج و همسرش علیرضا افکاری و عکسهای اینستاگرامش

درباره‌ی کلاب نیوز

حتما ببینید

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

آشنایی با گواهی سوء پیشینه و گرفتن آن

مطمئناً شما برای کار یا سایر موارد مانند دریافت معرفی نامه رسمی ، قبلاً به …

6 نظر

  1. سریال عاشقانه ساره بیات شخصیت نچسبی داره اصلا دوسش ندارم

  2. ساره بیات همونی هست که قوچان نژاد با خواهرش عروسی کرد؟

  3. ساره بیات فیلم کم بازی کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *