یکی از راه هایی که بتوانید درآمد خود را از حال بیشتر کنید میتوانید روی محصولی مثل کاشی کار کنید و تولید کننده اش باشید ولی کاشی محصولات و تنوع های گسترده ای دارد که بهتر است بیشتر در این زمینه تحقیق کنید و آشنا شوید. من هم میخواهم جلوتر اطلاعاتی را در این زمینه با شما به اشتراک بگزارم
کاشی سنتی
کاشیها از جمله قدیمی ترین و پر کاربرد ترین نمونه متریالهای به کار رفته جهت پوشش سطوح مختلف زمین هستند و از نظر قیمت کاشی سنتی با توجه به عوامل مختلفی مانند: جنس و کیفیت کاشی، میزان طرح و رنگ، روش طراحی و تولید، مرکز عرضه کننده و متراژ مورد نیاز مخاطب برخی از عوامل تاثیر گذار بر تفاوت قیمت کاشیهای سنتی مختلف می باشد.همانطور که می دانید کاشیهای سنتی تلفیقی از هنر و معماری کلاسیک می باشند که با توجه به ایده های خلاقانه طراحان و الهام گرفتن از عواملی همچون طبیعت، اتفاقات و داستانهای حماسی، نقوش و اشکال هندسی و بسیاری از الگوهای دیگر طراحی، نقاشی و رنگ آمیزی می شوند و همانطور که از مراکز هنری، آثار و محیطهای باستانی و ارزشمند ما پیدا است این کاشیهای خوش نقش و نگار هر یک روایتگر داستانی زیبا و پیشینه خاصی از قدمت، اصالت و هنر و تاریخ کشور ما هستند.
کاشی طلایی
در ابتدا سنگ های درشت و مواد زائد را از قالب جدا می کنند. سپس بعد این مراحل آسیاب و به صورت یکنواخت تبدیل می شود. هر چقدر که خاک رس با کیفیت باشد کاشی بهتری ساخته می شود. قیمت فروش روز کاشی طلایی سرویس بهداشتی بیشتر کاشی ها از زیبایی و کیفیت بالای برخوردار هستند، که قیمت فروش روز کاشی طلایی برای سرویس بهداشتی جذاب و شیک می باشد.که به قیمت روز به بازار عرضه می شود. کاشی طلایی به صورت عمده و با قیمت ارزان به مشتریان داده می شود که از طریق همین درگاه اینترنتی به شما عزیزن ارائه می گردد. صنعت کاشی و سرامیک به عنوان یکی از صنایع مهم صادراتی کشور تلقی می شود.اما با توجه به آمار تولید و صادرات ایران در گذشته بیانگر این امر است که نسبت صادرات ایران با توجه به تولید داخل ها بسیار ناچیز می باشد. زمانی مسئله بودن میزان صادرات کاشی و سرامیک بهتر مشخص می شود که آن را با مقدار صادرات به تولید کشور های نزدیک مقایسه شود.
کاشی قهوه ای
در ابتدایی ترین سطح افزایش پتانسیل فروش، شما با این سوال مواجه می شوید که چه چیزی را می فروشید، به چه کسی می فروشید و چگونه می فروشید. اما تجار باید توجه داشته باشند که راه حل افزایش فروش کاشی قهوه ای و سرامیک باید عملی باشد. اگرچه عرضه محصولات یک برنامه بسیار حیاتی برای فروشگاهها است، اما گام بعدی تدوین استراتژیها، برنامهها و تصمیمات عملی برای برقراری ارتباط با مشتریان به منظور جذب چشماندازهای بالقوه و وفادار به فروشگاهها است. همچنین تبلیغات صحیح و مناسب مشتریان را به خرید کالا ترغیب می کند.